تبلیغات پرداخت شده توییتر ، دو برابر بازدیدکنندگان بسیاری از توییتهای ارگانیک را تبدیل می کند

هنگامی که فیس بوک شروع به کاهش پست های ارگانیک خود کرد ، ما بازاریابان خشمگین شدند. با اعلام هر بروزرسانی جدید الگوریتم ، به نظر می رسد که مارک ها به بستر تبلیغاتی پرداخت شده خود نزدیکتر و نزدیک تر می شوند. و در ماه های بعدی ، همانطور که با پست های کم تأثیر برخورد کردیم که تعداد کمی از طرفداران به آن رسیدند ، سرانجام پذیرفتیم.

طبق مطالعه Q1 2014 توسط Convertro و AOL Platforms ، پست های پرداخت شده در فیس بوک منجر به تبدیل ۰٫۱٪ بیشتر از پست های ارگانیک می شوند. اما آیا می دانید یافته بسیار جالب تر چیست؟ همین مطالعه نشان داد که تبلیغات پرداخت شده در توییتر بیش از دو برابر توییتهای ارگانیک برای تبدیل کاربران است. سرانجام – چیزی که ارزش سرمایه گذاری در آن را دارد.
سرمایه گذاری

در زیر ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید از تبلیغات توییتر خود بهترین استفاده را ببرید تا بتوانید در ۱۴۰ کاراکتر یا کمتر ، به بهترین نرخ تبدیل تبدیل کنید.

کارت های تولید سرب

کارتهای تولید سرب اصلی توییتر بهترین دوست ژنراتور هستند. مزیت بزرگ چیست؟ آنها به شما امکان می دهند مستقیماً در توییت جمع آوری کنید بدون اینکه کاربران فرم خود را پر کنند (می دانید چقدر آزار دهنده است). اطلاعات مشتری شما ، از جمله نام ، آدرس ایمیل و نام کاربری خود ، به طور خودکار به کارت کشیده می شود. تنها کاری که باید انجام دهید اینست که روی “ارسال” در فراخوانی تماس کارت خود کلیک کنید. در اینجا یک راهنمای گام به گام فوق العاده ساده توسط Hubspot وجود دارد که به شما نشان می دهد چگونه می توانید با سهولت ساخت کارت های نسل اصلی خود را آغاز کنید.

نمونه ای از کارت تولید سرب از وبلاگ توییتر:

جی و کایل در مورد چگونگی کارتهای اصلی توییتر بهترین دوست بازاریاب ایمیل در بائر حقایق بحث می کنند:

فراخوانی به اقدامات

مطابق مطالعه “Convertro” ، ۸۷٪ از تعامل با محتوای اجتماعی صرفاً یک تماس متوسط ​​بود – بیش از یک تعامل در ۱۰ یا آخرین یا تنها لمس بود. هدف شما؟ تبلیغات توییتر را چنان قانع کننده ایجاد کنید که تنها چیزی است که مشتریان قبل از تصمیم به خرید باید ببینند. یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر بگیرید فراخوانی شما به عمل است – برای کلیک کردن به آن باید التماس کنید.

اگر از کارت های تولید سرب استفاده می کنید ، می توانید متن را برای نمایش دکمه CTA انتخاب کنید. خواه کارتهای تولید سرب یا توییتهای تبلیغی معمولی را انتخاب کنید ، لازم است تماس شما به اقدامات مرتبط و عملی باشد ، و افراد را وادار کند سریع عمل کنند. افعال اکشن مانند “دانلود” بهترین کار است. توییتر توصیه می کند در مورد انتخاب بهترین تماس برای انجام اقدامات در وبلاگ خود – قطعاً ارزش خواندن را دارد.

هدف گذاری سفارشی

برای افزایش شانس خود در به حداکثر رساندن تبدیل های آینده خود ، باید از گزینه های هدف گذاری توییتر استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که به افراد صحیح رسیده اید و – به همان اندازه مهم – افراد نادرست را آزار نمی دهید.

توییتر به شما امکان می دهد تا بر اساس کلمات کلیدی ، علاقه ها ، جنسیت ، مکان ، زبان و دستگاه های خاص تلفن همراه یا دسک تاپ مورد هدف قرار بگیرید. اما این مورد دلخواه من است – آنها همچنین به شما امکان می دهند کاربران مشابه با دنبال کنندگان موجود خود را هدف قرار دهید.

مخاطبان متناسب را هم ببینید. مخاطبان متناسب به شما امکان می دهند از لیست های آدرس های ایمیل از پایگاه داده مدیریت ارتباط با مشتری خود ، گروه هایی از مشتریان موجود و بالقوه ایجاد کنید. هدف قرار دادن مشتریهای موجود اغلب بهترین روشها برای افزایش تبدیل است زیرا آنها قبلاً مانند شما می شناسند ، اعتماد و امیدوار هستند.

جف زولینگ ، مدیر عامل و بنیان گذار در Convertro ما را با یک فکر جداگانه ترک می کند: “هنگامی که واقعاً به شما” یادآوری می کند “برای خرید یک ضربه ای که قبلاً برای ساختن آن در برخی از نقاط نامشخص برنامه ریزی کرده اید ، کار اجتماعی را به خوبی اولین یا تنها لمس می کند. آینده.”

برنامه ریزی

دیپلم حرفه ای آنلاین ما در بازاریابی رسانه های اجتماعی بهترین شیوه های بازاریابی را از طریق Twitter ، Facebook ، لینکدین ، گوگل+ و یوتیوب به شما آموزش می دهد. این شامل ۳۰ ساعت سخنرانی های عمیق است که توسط کارشناسان صنعت تدریس می شود و شما را با تمام مهارت ها و دانش لازم برای برنامه ریزی ، ساخت و اندازه گیری استراتژی های موثر رسانه های اجتماعی فراهم می کند. اطلاعات بیشتر در اینجا

همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید

زارا برک

ادمین

Next Post

چگونه مهارت های دیجیتالی را از طریق یادگیری و توسعه تقویت کنیم

ی فوریه 9 , 2020
“ دنیای دیجیتال پویا و در حال تغییر است. برای رونق تجارت در دنیای امروز ، توانایی یادگیری و سازگاری برای اطمینان از موفقیت مداوم ضروری است. بنابراین ، جای تعجب آور است که در ایالات متحده و انگلیس تنها ۱۸٪ و ۲۰٪ سازمان ها از آموزش دیجیتال بازاریابی به […]
Copyright All right reserved Theme: Default Mag by ThemeInWP