آیا تجارت شما برای ظهور نسل Z آماده است؟

Generation Z نخستین مجموعه بزرگ بومی تلفن های هوشمند هوشمند است که اکثریت قریب به اتفاق او را به یاد نمی آورد و رسانه های اجتماعی در آن وجود نداشت.

نسل Z با تشکیل یک چهارم از جمعیت ایالات متحده و ۴۰ درصد از کل مصرف کنندگان تا سال ۲۰۲۰ تشکیل می دهد ، نیرویی است که باید با آن حساب شود. برای هر شغلی که امیدوار است به رشد و در واقع زنده ماندن در یک دهه و بعد از آن بپردازد ، درک نیازها و رفتارهای این گروه از مصرف کنندگان جدید از نظر فناوری بسیار مهم است.

این مربوط به محدوده های توجه نیست

افراد دموگرافیک نسل Z معمولاً ۱۶ تا ۱۸ سال سن دارند. با توجه به محدوده به ظاهر نامتناهی از گزینه های موجود برای این جوانان در دنیای دیجیتال ، تنها محدودیت زمان است. بنابراین ، رفتارهای مصرفی در بین جوانان تکامل یافته است.

دیجیتال

واقعیتی که اغلب برای هزاره ها و در واقع نسل Z ایجاد می شود این است که در نتیجه دیجیتال از محدوده توجه کوتاه رنج می برند. برخی دیگر بحث می کنند که این مورد نیست و به جای آنکه یک توجه هشت ثانیه ای (به اندازه کافی جالب از یک ماهی دریایی از گزارش شده از ماهی قرمز) باشد ، مسئله ای است ، آنها در واقع دارای یک فیلتر هشت ثانیه ای هستند که بسیار مفید در کنار گذاشتن اطلاعات نامربوط است. .

هدف اصلی Gen Z این است که سریعتر به محتوا بروید. برای این نسل ، سرعت با استفاده از صفحات پرطرفدار در برنامه هایی که محبوب ترین محتوای اخیر را جمع آوری می کنند ، حاصل می شود. عملکردی مانند Moments for Twitter اجازه می دهد تا کاربران از آخرین اخبار مربوط به سراسر جهان ، مطابق با مناطق خاص مورد علاقه خود لذت ببرند. برنامه Pulse برای لینکدین همچنین یک راه حل سریع و آسان برای یافتن اخبار و اطلاعات مربوطه را بر اساس حوزه تخصص کاربر و ارتباطات تجاری ارائه می دهد و این پیشرفت ها ، از جمله دیگر ، در بین اعضای این نسل جدید بسیار محبوب است.

راه حل

مارک ها و نسل Z

هنگامی که صحبت از تعامل با مارک ها می شود ، ژنرال Z دارای یک رادار بسیار تنظیم شده برای فروش به آن است ، همراه با زمان و انرژی محدودی برای صرف هزینه کردن برای ارزیابی اینکه آیا چیزی ارزش وقت خود را دارد یا خیر. در نتیجه ، مهمترین چالش برای شرکت ها شکستن فراتر از این فیلترها و تعامل با فرد به شیوه ای واقعی و مفید و ارزشمند برای هر دو طرف خواهد بود.

در کنار شخصی سازی ، تعامل و همکاری محتوا برای Generation Z جذاب است. برای شرکت رادیویی اینترنتی Pandora ، آنها تصمیم گرفتند ویژگی جدید Radio Thumbprint Radio خود را با محتوای تولید شده توسط کاربر تبلیغ کنند. یک کمپین تعاملی ، پاندورا می خواست تصورات مردم را به خود جلب کند و با روی کار آمدن موسیقی مورد علاقه شخصی ، این کار را با یک واکنش #nofilter انجام داد. در پاسخ ، همکاران شخصیت خود را با طنز و حرکات شگفت انگیز رقص نشان دادند. به عبارت دیگر ، پاندورا مارک خود را با استفاده از افراد عادی تبلیغ کرده و از آنها خواسته است تا در این تفریح ​​شرکت کنند.

یک گروه آگاه از نظر اجتماعی ، مارک ها باید با استفاده از یک استراتژی مناسب برای حمایت از برند ، ژنرال Z را هدف قرار دهند. هر دو توسط تأثیر گذاران کلیدی و بررسی ها تحت تأثیر قرار می گیرند اگر دوست دارند از مارک شما استفاده کنند ، تولید Z می تواند ارزشمند باشد. به عنوان طرفداران آنها صدای بلند و فعال هستند ، بنابراین می توانند سفیران مهم برندهایی باشند که کلمه تبلیغات یا محصول را گسترش می دهند. انتظار می رود بیشتر از مارک ها – چه از نظر شفافیت و چه به جامعه بازگردد – تجربه خوب مشتری بسیار مهم است. بنابراین شرکتها باید برای ایجاد و پرورش روابط آنلاین با مشتریان آماده باشند که آیا بازخورد خوب است یا بد.

آینده خدمات به مشتریان ستارگان در ایجاد توازن مناسب بین فن آوری ، مانند “رباتها” و لمس شخصی سازی شده انسان است. ۶۴٪ از جوانان آمریکا و ۵۹٪ از جوانان انگلیس دوست دارند در جهت ارائه خدمات مناسب به مشتری در فروشگاه ها خرید کنند – Bot یا Not

تولید اخلاق کار و آموزش Z

با توجه به دنیای دیجیتالی پر سرعت و بیش از حد که در آن رشد کرده ایم ، کسانی که در نسل Z هستند فوریت و توانایی حاد دارند تا بتوانند سر و صدایی را کاهش دهند و به دنبال آنچه می خواهند ، به خصوص هنگام کار و تحصیلات.

در کل ، ژنرال Z از ارزش رفتن به دانشگاه درک می کند و معتقد است که آموزش سنتی باید با نوآوری هایی که تجربه ها و مهارت های عملی را ارائه می دهند ، تقویت شود. در حقیقت ، تقریباً ۸ از ۱۰ از برنامه های آموزشی با کارآموزی کارفرمایان حمایت می کنند ، در حالی که ۷۲ درصد از دانشکده ها می گویند دانشکده ها باید به دانشجویان اجازه دهند که دوره تحصیلی خود یا اصلی را طراحی کنند. و وقتی نوبت یافتن شغلی می رسد ، این افراد جوان درگیر با چشمان خود باز و گسترده می روند.

دانشجو

ضرب و شتمدر تحقیقات انجام شده توسط EY Global Generations 3.0 ، کمتر از نیمی از کارگران تمام وقت ، اعتماد بسیار زیادی را به کارفرمای خود (۴۶٪) ، رئیس (۴۹٪) و همکاران (۴۹٪) می دهند. این تحقیق همچنین شامل تمرکز بر روی نسل Z ، در سن ۱۸-۱۸ سالگی ، و کشف کرد که افراد مورد بررسی اظهار داشتند که اعتماد به کارفرمایان خود ناشی از فراهم کردن فرصت برابر برای دستمزد و ارتقاء ، و همچنین فرصت هایی برای یادگیری و پیشرفت در شغل خود است.

وقتی صحبت از مهارتهای دیجیتالی می شود ، نسل Z نیاز به همتایان قدیمی خود دارد. یک مطالعه جهانی اخیر نشان داد که Millennials کمترین بازاریاب دیجیتال از همه گروههای سنی هنگام آزمایش بودند ، که فقط در ایالات متحده ۳۸٪ ، در انگلیس ۳۱٪ و در ایرلند ۳۴٪ ​​به دست آورد. علاوه بر این ، کارمندان بین ۱۸ تا ۳۴ سال در مقایسه با همتایان قدیمی خود بیشتر با مهارت های تحلیلی و گزارشگری مبارزه می کردند.

در مقایسه با نسل قبلی ، نسل Z مایل به ایجاد ارتفاعات در سنین جوانی است که به آنها کمک می کند تا از جمعیت دور شوند. ۸۹ درصد از ژنرال Z بخشی از وقت آزاد خود را در فعالیتهایی صرف می کنند که مثلاً تولیدی و خلاقانه می دانند و علاقه ای به توسعه مهارتهای مرتبط با نحوه شروع یک تجارت دارند. ٪) ، طراحی گرافیک (۵۱٪) و نحوه ساخت یا ایجاد برنامه (۵۰٪).

سه چهارم از نسل Z روزانه دو یا چند ساعت در رسانه های اجتماعی می گذرانند

این توییت

چگونه با نسل Z ارتباط برقرار کنیم

همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، نسل Z تا سال ۲۰۲۰ یک پایگاه عظیم مصرف کننده را به خود اختصاص خواهد داد ، بنابراین برای مشاغل و برندها این امکان وجود دارد که بتوانند با این نژاد جدید مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنند.

اولین چیزی که باید بدانید این است که این افراد اهل فن و فن هستند و وقت لازم برای تحمل کرک و بازاریابی را ندارند. برای اینکه واقعاً به ژنرال Z برسید ، باید بتوانید نحوه ارتباط با آنها را درک کنید. در اینجا چند استراتژی که می تواند مثمر ثمر باشد وجود دارد:

بیش از حد از آن استفاده نکنید: این بدان معنا نیست ، ساعت یا ساعت را در استراتژی خود قرار ندهید ، این بدان معنی است که سعی نکنید خیلی مد روز باشید. با تلاش برای استفاده از کلمات اختصاری مانند WTF و OMG ، ناامید و غیرمجاز خواهید شد.

درعوض ، به مباحث گرایش توجه کنید و سعی کنید به طرز خنده دار یا اصلی برای ایجاد اوراق قرضه واقعی با مخاطب مورد نظر ، به آنها ضربه بزنید. یک نمونه عالی از این حساب توییتر تاکو بل است: صدای بی نظیری که به مباحثی که بیشتر برای پیروانش مهم است ضربه می زند.

خنده

واقعی باشید: در حال توسعه به این مفهوم است که بیش از حد تلاش نکنید تا با جوانان نوظهور همخوانی داشته باشید ، هنگامی که صحبت از ژنرال Z می شود شخصاً پرداخته می شود. طبق نظرسنجی انجام شده توسط Deep Focus ، ۶۳٪ Gen Z ترجیح می دهند افراد واقعی را در تبلیغات ببینند ، برخلاف ۳۷٪ طرفداران مشهور. علاوه بر این ، تقریبا ۷۰ درصد از مردم گفتند که بیشتر به یک روایت واقع گرایانه علاقه دارند تا یک روایت جالبی اما دور از ذهن.

یک روش مؤثر برای اطمینان از ایجاد کمپین ها و تولید محتوا که با ژنرال Z صحبت می کند ، ایجاد شعبه به تأثیرگذار اجتماعی در بخش شماست تا بین پیام بازاریابی و نام تجاری خود یک بافر برقرار کنید.

از مزایای تصاویر استفاده کنید: میانگین مصرف کننده Gen Z قبل از سن ۱۵ سالگی ، ۲۰۰،۰۰۰ پیام بازاریابی مصرف می کند. طبیعتاً ، این افراد می دانند چگونه می توانند آنچه را که برای آنها کسل کننده یا نامربوط است در یک لحظه jettison بنویسند. ، بنابراین برای توجه و در نهایت ارسال پیام برند خود ، باید توجه آنها را جلب کنید.

یک مثال عالی برای استفاده از یک تجربه بصری VR است ، راهی مؤثر برای مارک های جهانی برای شرکت در این گروه جدید زیرا ۷۹٪ از کاربران اینترنتی ۱۰ تا ۱۸ ساله به واقعیت مجازی علاقه دارند – ۶٪ بیشتر از هزاره ها. برندها در حال حاضر در VR سرمایه گذاری می کنند تا Gen Z را به صورت عاطفی تری با شرکت هایی مانند Gillette از طریق محفظه فشار خود و McDonald هدف قرار دهند ، در حالی که PlayStation VR به تازگی جایگزینی مقرون به صرفه برای Oculus Rift و HTC Live را راه اندازی کرده است.

با داشتن یک فیلتر هشت ثانیه ، شرکت ها زمان زیادی برای تحت تأثیر قرار دادن ندارند ، به همین دلیل است که تصاویر اغلب به مراتب بیشتر به Gen Z. جذاب می شوند. ابزار جستجوی دستور زبان و تصحیح دستور زبان پیشرفته ، اغلب با استفاده از یک سری از ممات های شوخ ، توجه مخاطبان خود را به خود جلب می کند ، ضمن ارائه پیام های آموزشی که ترکیبی کامل از ارزش ، طنز و الهام را ارائه می دهد. صفحه Grammarly’s Pinterest در حال حاضر ۱۲۰۰۰ دنبال کننده دارد و تعداد این تعداد در حال افزایش است.

در پایان ، ما در دنیای دیجیتالی همیشه در حال تحولات زندگی می کنیم و قبل از مدت طولانی ، نسل Z در صدر این تغییرات قرار خواهد گرفت. عقب نمانید.

آیا تجارت شما به صورت دیجیتالی آماده است؟

اطمینان حاصل کنید که سازمان شما از مهارت و تخصص دیجیتالی برای درگیر کردن Generation Z برخوردار است و با بارگیری در ما ، موفقیت طولانی مدت را تضمین می کندبروشور جهانی شرکت امروز.

همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید

آنتونی کویگلی

مؤسس مؤسس @ بازاریابی دیجیتال

ادمین

Next Post

نحوه ایجاد محتوای ویدیویی برجسته در بودجه

ی فوریه 9 , 2020
“ از رقابت با وب سایت های بزرگتر و قوی تر برای ترافیک در جستجوی گوگل خسته شده اید؟ از آنجا که گوگل با چنین میزان عظیمی بر دنیای موتورهای جستجو حاکم است (داده های اخیر سهم بازار آن را ۶۵٪ قرار می دهد) به راحتی فراموش می شود که […]