چگونه مهارت های دیجیتالی را از طریق یادگیری و توسعه تقویت کنیم

دنیای دیجیتال پویا و در حال تغییر است. برای رونق تجارت در دنیای امروز ، توانایی یادگیری و سازگاری برای اطمینان از موفقیت مداوم ضروری است. بنابراین ، جای تعجب آور است که در ایالات متحده و انگلیس تنها ۱۸٪ و ۲۰٪ سازمان ها از آموزش دیجیتال بازاریابی به کارمندان خود ارائه می دهند.

دیجیتال

طبق مطالعه جدید Deloitte ، کارمندان در همه سطوح انتظار دارند که از کارفرمایان خود فرصتهای یادگیری پویا ، خود هدایت شونده و مداوم یاد بگیرند. مطمئناً به همین دلیل است که می توان بر روی مهارت های حرفه ای کوتاه مدت و آموزش مداوم در خانه تمرکز کرد تا یک استاندارد در حال تعالی دیجیتال را حفظ کند؟

در اصل ، ارائه مهارت های دیجیتالی سطح بالا که باعث افزایش توانایی ها و دانش نیروی کار شما می شود ، برای هدایت تحول دیجیتالی شرکت شما ضروری است. بنابراین ، سازمانها چطور می توانند این کار را انجام دهند؟

Learning & Technology

تقریباً هر مدیرعامل و CHRO گزارش می دهند که شرکت های آنها به اندازه کافی سرعت پیشرفت نمی کنند. در اقتصاد جهانی بی وقفه امروز و بازار استعدادهای فوق العاده رقابتی ، مدیران ارشد به وضوح درک می کنند که مشاغلی که به طور مداوم مهارت های خود را ارتقا نمی دهند و رهبران قدرتمندی را توسعه نمی دهند ، قادر به اجرای برنامه های تجاری خود نخواهند بود. یادگیری ابزاری اساسی برای درگیر کردن کارمندان ، جذب و حفظ استعدادهای برتر و همچنین ایجاد رهبران ارزشمند بلند مدت است.
اقتصاد

فناوری به نقطه ای رسیده است که کارمندان در هر زمان و هر مکان به فرصتهای ارزشمند یادگیری آنلاین دسترسی دارند. ظهور دستگاه های تلفن همراه بدان معنی است که ما هرگز چنین ارتباطی نداشته ایم و کارمندان می توانند تقریباً در هر موضوعی به صورت آنلاین یک دوره را طی کنند.

علاوه بر این ، جستجوی یک فیلم آموزشی یا گوش دادن به پادکست مخصوص صنعت نیز برای دستیابی به مهارت جدید و فوری مورد نیاز با سهولت امکان پذیر است و حتی می توانید بدون نیاز به ترک میز یا محل کار در منزل ، یک دیجیتال حرفه ای کسب کنید. با شروع استقلال به سلطنت والا ، خطوط بین بخشهای یادگیری و توسعه در حال نابودی می شوند ، و چنین فرهنگ یادگیری جایی است که می توانم پیشرفت واقعی داشته باشم.

با بهره گیری از قدرت فن آوری برای ارائه برنامه های آموزشی مداوم و منابع یادگیری آنلاین ، نه تنها افرادی را که تجارت شما را انتخاب می کنند حفظ خواهید کرد بلکه به رشد استعدادهای جدیدی که فعالیت شما را سوق می دهد کمک خواهید کرد.

“فناوری کلید آموزش کارمندان است که می تواند امسال را به سال تحصیلی تبدیل کند. بنابراین به دنبال بهترین استعداد باشید و رشد خود را آغاز کنید -” جف هادن ، پرفروش ترین Ghostwriter ، بلندگو و لینکدین تأثیرگذار

افزایش نیروی انسانی هزاره

هزاره ها بخش قابل توجهی از نیروی کار امروز را تشکیل می دهند. این نسل ، در دنیای دیجیتالی متصل به بیش از حد رشد یافته ، در میان سایر کارمندان جوان ، خواستار دسترسی به فرصتهای یادگیری پویا متناسب با نیازها و برنامه های شخصی آنهاست.

گزارش شده است که شغل های خود را چهار بار تا سن ۳۲ سالگی جابجا کنید ، حفظ استعداد هزاره جوان به فرصت های توسعه شخصی نیاز دارد. نه تنها این بلکه یک برنامه یادگیری خودرانگیز و انعطاف پذیر که شامل مهارت های دیجیتالی است ، به جذب استعداد مناسب در تجارت شما کمک می کند و یک فرهنگ یادگیری را ایجاد می کند که کارکنان را ترغیب و توانا می کند.

این جوانان جاه طلب انتظار دارند که این نوع از یادگیری خود-هدایت به عنوان بخشی از زندگی کاری و شغلی خود – و اگر کارفرمایشان نتواند آن را ارائه دهد ، به جای دیگری می روند. در حقیقت ، ۳۰٪ مدیران یادگیری را عامل اصلی توسعه کارمندان می دانند.

همانطور که نسل Baby Boomer به انتهای عمر کار خود می رسد ، مشاغل برای جایگزین کردن خون جدید می جنگند – اما به دلیل فقدان شدید مهارت های دیجیتال ، رقابت برای جذب کرم محصول از استخرهای استعداد محدود موجود ، شدید است. به آنها. در نتیجه مدیرعامل ها بیش از پیش نگران می شوند که به زودی نتوانند استعدادی را که برای اطمینان از موفقیت درازمدت لازم دارند پیدا کنند و کمبود کارگران ماهر بزرگترین مشکل آنهاست.

جوانان امروز ، به ویژه هزاره ها ، چیزی بیش از “فقط شغل ، هر شغل قدیمی” ، یا مسیری پایدار در صفوف شرکت ها آرزو می کنند. آنها نقشی را می خواهند احساس کنند که ارزشمند باشد و به همین ترتیب ، در هنگام بررسی موقعیت بیشتر به دنبال پول بگردند – آنها در واقع اعتماد زیادی به ارزش های شرکت سرمایه گذاری می کنند.

در این عصر دیجیتال ، حتی Millennials به سرمایه گذاری و آموزش نیاز دارد زیرا نتایج حاصل از نشانگرهای تشخیصی دیجیتال اخیر ، آنها کمترین امتیاز را از همه گروه های سنی در سطح مهارت های ورود داشتند که تنها ۳۸٪ در ایالات متحده ، ۳۱٪ در انگلیس و ۳۴٪ در ایرلند. علاوه بر این ، کارمندان بین ۱۸ تا ۳۴ سال در مقایسه با همتایان قدیمی خود بیشتر با مهارت های تحلیلی و گزارشگری مبارزه می کردند.

یادگیری و فرهنگ

از آنجا که محیط کار همچنان تکامل می یابد و داز نظر تحرک ، انعطاف پذیری ، پیشرفت رهبری و مدیریت عملکرد ، یادگیری به سرعت یکی از بزرگترین عوامل فرهنگ هر سازمانی است.

در حقیقت ، مطابق روندهای جهانی سرمایه انسانی Deloitte ، نیاز به تجدید نظر و بهبود یادگیری کارکنان یکی از سه اولویت برتر سازمانها است. این عامل نه تنها از نظر پیشرفت مهارت ، بلکه یکی از انگیزه هاست – و شرکت هایی که دارای محیط یادگیری با عملکرد بالا هستند ، در رده های برتر برای درگیری کارمندان قرار می گیرند – نشان می دهد که یادگیری چقدر مهم برای جذب و توانمند سازی افراد مهم است.

این ساده است که بدانید بهترین راه برای تأمین آینده ای مرفه برای شرکت شما نه تنها به دست آوردن نهفته است. کارمندان امروزی بیشتر از گذشته تنظیم شده اند ، و اگرچه آنها می دانند که هر سازمانی نمی تواند شانس پرداخت را بپردازد ، همانطور که گفته شد ، آنها به دنبال فرصت هایی برای رشد ، یادگیری و ایجاد یک حرفه ای محکم هستند – و بسیاری نمی دانند که چرا کارفرمای آنها نتوانسته است منابع لازم را برای انجام این کار ارائه دهد.

شرکت هایی که در کارمندان خود سرمایه گذاری می کنند از سود ۲۴٪ بالاتر از شرکت هایی که نمی کنند برخوردار هستند

این توییت

دنیای کار به سرعت تغییر می کند ، مانند نگرش کارمندان امروز. یادگیری و پیشرفت شخصی احتمالاً ضروری ترین عناصر برای بقا و رشد در بازار رقابتی کنونی و بستن شکاف مهارت های دیجیتال است و اطمینان حاصل کنید که این بسته بسته باقی می ماند ، مشاغل و سازمان ها باید در کارکنان خود سرمایه گذاری کنند – عدم موفقیت در این امر است. تقریبا غیرقابل تصور است.

یان دادسون

مؤسس مؤسس @ بازاریابی دیجیتال

ادمین

Next Post

۵ راهکار ساده اما مؤثر برای افزایش تبلیغات CTR در Facebook

ی فوریه 9 , 2020
“ از آنجایی که اولین بار در سال ۲۰۰۷ به عنوان فیس بوک Flyers راه اندازی شد ، تبلیغات Facebook به یکی از بزرگترین سیستم عامل های تبلیغاتی آنلاین در جهان تبدیل شد. این رشد هر ساله نیز گران تر می شود و CPM با افزایش شغل بیشتر به تبلیغات […]
Copyright All right reserved Theme: Default Mag by ThemeInWP
بروشور شرکت
وضعیت خط لوله شرکت -None-1. New Lead10٪ Inicial In153 In 15٪ تماس با موسس ۲۰٪ انتصاب اولیه ساخته شده ۳۰٪ صلاحیت شده ۵۰٪ در بحث ارجاع شده به سایر بخشها٪٪ Duplicate0٪ Postponed0٪ Lost0٪ Ignite0٪ تحقیقات (فقط خارج از محدوده)
نه از کارمندان شما می خواهید برای آموزش * -تنها فقط ۲ تا ۱۰۱۱ تا ۵۰۵۱ تا ۱۵۰۱۵۱ تا ۵۰۰۵۰۱ یا بیشتر
نام مخاطب *
عنوان شغل *
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
اندازه شرکت * -هیچ یک از ۲۰۲۱ تا ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۱ تا ۱۵۰۰ بیشتر از ۱۵۰۰
کشور * -None-IrelandUnited KingdomUnited StatesNorthern IrelandAfghanistanAkrotiriAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAshmore و کارتیه IslandsAustraliaAustriaAzerbaijanBahamas، TheBahrainBangladeshBarbadosBassas دا IndiaBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBritish ویرجین IslandsBruneiBulgariaBurkina FasoBurmaBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepubliChadChileChinaChristmas IslandClipperton IslandCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongo، جمهوری دموکراتیک theCongo، جمهوری theCook IslandsCoral دریای جزایرCosta RicaCote d’IvoireCroatiaCubaCyprus جمهوری چک DenmarkDhekeliaDjiboutiDominica جمهوری دومینیکن اکوادور مصر CTIC LandsGabonGambiaGaza StripGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGlorioso IslandsGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard جزیره و مک دونالد IslandsHoly مشاهده (شهر واتیکان) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIranIraqIsle از ManIsraelItalyJamaicaJan MayenJapanJerseyJordanJuan د نوا IslandKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLaosLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacauMacedoniaMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، ایالات فدرال ofMoldovaMonacoMongoliaMontserratMoroccoMozambiqueNamibiaNauruNavassa IslandNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern ماریانا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPanamaPapua جدید GuineaParacel IslandsParaguayPeruPhilippinesPitcairn IslandsPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussiaRwandaSaint HelenaSaint کیتس d NevisSaint LuciaSaint Pierre and Miquelon Saint Vincent and GrenadinesSamoaSan MarinoSao Tome and PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbia and MontenegroSeychelles Sirra LeoneSingaporeSloveniaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSpratly IslandsSri LankaSudanSurinameSvalbardSwazilandSwedenSwitzerlandSyriaTaiwanTajikistanTanzaniaThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTromelin IslandTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کایکوس IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaVietnamVirgin IslandsWake IslandWallis و FutunaWest BankWestern SaharaYemenZambiaZimbabwe
پرس و جو سرب https://digitalmarketinginstitute.com/business
عضویت در خبرنامه
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت