محتوای زودگذر: آنچه برای برند شما معنی دارد

ماهیت در حال تحول در رسانه های اجتماعی ، جریان مداوم از کلمات کلیدی و روند را به وجود می آورد. یکی از آخرین عبارات وزوز محتوای زودگذر است. این اسناد توسط Snapchat وارد جریان اصلی شده است ، این اصطلاح برای برخی از مارک های تجاری مهم شده است ، اما بسیاری از آنها آهسته یا تمایلی به استفاده از آن ندارند.

چیست؟

محتوای زودگذر ، کاملاً ساده ، هر محتوای تصویری – ویدئویی یا عکس – است که فقط برای یک دوره زمانی خاص در دسترس است.

در اسنپ چت و اینستاگرام ، کاربران می توانند عکس هایی ارسال کنند که یک یا دو بار مشاهده شود اما از بین می روند. محتوا را می توان برای کاربران ، گروه ها ارسال کرد یا در “داستان” در دسترس عموم قرار داد. داستان ها می توانند متفاوت از داستان های روایت ، نمایش محصول یا فقط یک سری مشاهدات ، شوخی ها یا فیلم ها بدون ارتباط باشند.

چرا محبوب است؟

این “داغترین موضوع و روند در بازاریابی رسانه های اجتماعی در حال حاضر” و پروژه های eMarketer نامیده می شود که نزدیک به ۲۰٪ از آمریکایی ها امسال از اسنپ چت استفاده می کنند.

بخشی از جذابیت این است که محتوای زودگذر به یکی از جذابیت های کلیدی رسانه های اجتماعی – ایجاد محتوا تبدیل می شود.

هرچه کاربران بتوانند از محتوای دیگران منفعلانه لذت ببرند – می توانند به طور فعال خودشان را ایجاد کنند.

به عنوان مثال ، پیش فرض Snapchat را باز کنید. وقتی کاربر نماد اسنپ چت را بر روی تلفن خود فشرده می کند ، با دریافت اطلاعات یا به روزرسانی های دوستان از آنها روبرو نمی شوید – آنها با یک دوربین ملاقات می شوند. از آنجا می توان آنها را برای ایجاد محتوا ، پیوستن به یک انجمن و افزودن به ارزش و ارزش شبکه برای کاربران ، مورد استفاده قرار داد.

پس از همه ، یک شبکه اجتماعی فقط به اندازه اطلاعاتی که در اختیار کاربران قرار می دهد ، برای کاربران مفید است. هیچ کس از شبکه ای بازدید نمی کند که هیچ کس در آن پست نمی کند. از Friendster بپرسید.

دلایل دیگری وجود دارد که محبوبیت این محتوا را نشان می دهد و وقتی برند شما تصمیم به استفاده از سیستم عامل ها می گیرد ، آنها را به خاطر بسپارید.

سیستم عامل ها با فیلم عمودی سازگار هستند ، به این معنی که تنظیمات استفاده از آنها می تواند غیر رسمی و ارزان باشد. آنها انسانی ، معتبر و بدون کاف هستند. این بدان معنی است که مردم انتظار دارند با مطالب بسیار واقعی روبرو شوند. همچنین لازم به یادآوری است که سیستم عامل ها سرگرم کننده هستند – هم Snapchat و هم اینستاگرام دارای فیلترهای داخلی ، اصلاح کننده های صدا و کراوات های موسیقی پاپ هستند که استفاده از آنها را لذت بخش می کند.

دلیل دیگر FOMO است. اگر با این اصطلاح آشنا نیستید ، FOMO مخفف ترس از دست دادن است. این واقعیت که خود تخریب محتوا بعد از یک دوره مشخص به معنای این است که کاربران به احتمال زیاد به طور منظم برنامه را بررسی می کنند.

طبق گفته های Business Insider ، کاربران به طور متوسط ​​۱۸ بار در روز برنامه را باز می کنند. علاوه بر این ، آن دسته از کاربران ۲۵ تا ۳۰ دقیقه در روز را صرف برنامه می کنند. برای اینستاگرام ، این رقم ۳۲ دقیقه است.

چرا باید از آن استفاده کنم؟

اگر مکانیکهای پشت پرده فناوری هیچ کاری را برای شما انجام ندهند ، ممکن است این ارقام نتیجه بگیرند.

     

  • اسنپ چت ۱۷۳ میلیون کاربر فعال روزانه دارد
  •  

  • استوری های اینستاگرام ۲۵۰ میلیون
  • دارد
     

  • آنها حدود ۱۸ میلیارد بازدید ویدیویی روزانه را تشکیل می دهند
  •  

  • ۵۳٪ از کاربران Snapchat زیر ۳۴
  • هستند
     

  • قرار است قدرت خرج Millennials از یک تریلیون دلار تا سال ۲۰۲۰ تجاوز کند

    دلار

بنابراین یک گروه عظیم از کاربران آنلاین روی سیستم عامل ها وجود دارد که هر روز از آن استفاده می کنند ، چه کسی پول زیادی را برای دو سال خرج کردن در اختیار دارد. آیا برنامه ریزی کرده اید که چگونه می خواهید به آنها برسید؟

برنامه ریزی

Cassie Philips از رسانه اجتماعی اکسپلورر می گوید که این مزایا فراوان است.

Snapchat واقعاً چیز جدیدی را در دنیای بازاریابی رسانه های اجتماعی به ارمغان می آورد ، و به مارک ها این امکان را می دهد تا مشتریان بالقوه را با روشهای منحصر به فرد در دسترس قرار دهند و درگیر شوند. این چشم انداز جدید را به وجود می آورد که مصرف کنندگان جوان را بهتر درگیر می کند.

“با ارائه به دنبال کنندگان خود محتوای منحصر به فرد و تخفیف و همچنین بهره گیری از عملکردهای مشخص Snapchat ، می توانید به بازار برخی از وفادارترین مصرف کنندگان در آنجا ضربه بزنید.”

نکات

بنابراین حالا شما چه کسی هستید و چه کسی ، چطور؟ اسنپ ​​چت و اینستاگرام مانند سایر رسانه های اجتماعی هستند – دانستن اینکه چه چیزی برای نام تجاری شما کار ، برنامه ریزی و تجربه خواهد کرد.

در اینجا چند نکته برای شروع کار آمده است:

برنامه ای داشته باشید

مانند هر جنبه استراتژی بازاریابی ، شما باید یک جامد داشته باشید، طرح اجرایی مشتریان شما چه کسانی هستند و چه نیازهایی دارند؟

مانند هر رسانه اجتماعی ، فرصتی در اسنپ چت و اینستاگرام وجود دارد که مورد استفاده کاربران قرار گیرد. با مخاطبی که دارید و می خواهید بسازید صادق باشید. به داده های خود توجه کنید و به موارد دلخواه کاربران پاسخ دهید. بدون اندازه گیری میزان مشارکت دیگر از افتتاح ، این نیاز به توجه کافی دارد.

از آنجا باید از یک حساب کاربری شخصی استفاده کنید. به ویژگی ها ، جوانب مثبت و منفی این سکوی عادت کنید. سپس به این فکر کنید که چگونه از آنها برای بازاریابی خود استفاده خواهید کرد.

وقتی این کار را کردید – به مخاطبان خود اهرم کنید. Snapchat خود را در سیستم عامل های دیگر تبلیغ کنید. از Snapcode (یک کد QR مانند استفاده کنید که به شما امکان اسکن و دنبال کردن شما را می دهد) به عنوان نماد فیس بوک خود ، صدای جیر جیر ، آن را در ایمیل های خود قرار داده و دکمه ای را در وبلاگ خود اضافه کنید.

جذاب باشید – اما داستان بگویید

اینستاگرام اینستاگرام و داستان من Snapchat یک کلمه بسیار مهم را به اشتراک می گذارند.

مهمترین قسمت یک داستان جذاب ساختار است. همانطور که روزنامه نگار Snapchat ، فرانکی یونان می گوید:

این را برانداز نکنید. داستانها یک آغاز ، میانه و پایان دارند. این تنها چیزی است که شما به آن نیاز دارید <

“بسیاری از مارک ها اسنک هایی را که از یکدیگر جدا شده و چند ساعت از هم جدا می شوند ، ارسال می کنند. بیشتر طرفداران شما قصد دارند داستان شما را یکباره تماشا کنند ، بنابراین بدون توجه به اینکه در هر لحظه چه لحظه ای ارسال می کنید ، باید هنگام شروع بازی تا پایان ، یک داستان منسجم را بگویید. “

یونانی همچنین از استفاده از فیلم و عکس استفاده می کند ، و اطمینان می دهد که مرتباً با تأثیرگذار ارسال می کنید و با آنها همکاری می کنید.

نترسید

هیچ راهی وجود ندارد که محتوای زودگذر کار کند. در ایرلند ، تأثیرگذار مد با طیف گسترده ای از داستان ها موفقیت پیدا می کنند. این می تواند از برجسته کردن محصولات ، مشارکت با مارک ها یا حتی صرفاً صحبت کردن با دوربین باشد.

از امتحان کردن چیزهای مختلف نترسید. با توجه به ماهیت سیستم عامل ها ، شما می توانید بدون تأثیر ماندگار سعی کنید و شکست بخورید ، زیرا در ۲۴ ساعت ، هر آنچه که ارسال کرده اید از بین خواهد رفت.

     

  • نمایشی محصولات
  •  

  • آموزشها
  •  

  • اعلامیه محصولات جدید
  •  

  • پشت صحنه برند شما
  •  

  • فیلم های محصول شما در عمل
  •  

  • نکات مربوط به صنعت
  •  

  • تخفیف / فروش فلش

کلیک از طریق

به یاد داشته باشید ، نکته کل تمرین این است که روی فروش یا تولید سرب تأثیر بگذارد. هر دو سیستم عامل به مارک ها اجازه می دهند پیوندهایی به داستان های خود اضافه کنند. با استفاده از سریع کشیدن ، کاربران می توانند در وب سایت شما فرود بیایند.

اطمینان حاصل کنید که داستانهای شما در جهت هدایت کاربران به سمت این امر هستند. حداقل یک نکته در داستان شما باید بازدیدکنندگان را ترغیب کند تا برای خرید ، یادگیری یا خواندن مطالب بیشتر به فروشگاه بپیوندند.

همچنین می توانید از تبلیغات پرداخت شده و فیلترهای هدفمند جغرافیایی استفاده کنید.

هنگامی که Spotify برای تبلیغ سال موسیقی خود ، برای تبلیغات خود در اسنپ چت هزینه پرداخت ، آنها ۲۶ میلیون بازدید کل و ۳۰ درصد افزایش در هدف مشترکان کسب کردند.

فیلترهای هدفمند ارزانتر هستند – با قیمتی معادل ۵ دلار – در دسترس هستند و می توانند تأثیر فوری تری داشته باشند.

قیمت

هنگامی که Snapchatters در محل مورد نظر شما Snap را انتخاب می کند ، می توانند فیلتر شما را انتخاب کنند. این امر به ویژه می تواند خوب باشد اگر در آنجا رویدادی داشته باشید ، منطقه بزرگی را در اطراف کار خود داشته باشید یا اگر می خواستید یک روز ملی را در اطراف کالایی که می فروشید اختراع کنید.

نتیجه گیری

اگرچه رشد آنها سریع بوده است و سرانجام به فلات خواهد رسید ، تعداد نامزدهای اسنپ چت و اینستاگرام بسیار زیاد است ، اما آنها چندین بار در روز استفاده می شوند و به سرعت بخشی از استفاده روزانه اینترنت می شوند. اگر شما از آنها استفاده نمی کنید ، باید از خود بپرسید که آیا می توانید آن را بنشینید؟

استفاده از بازاریابی محتوای زودگذر سخت است و اشتباه خواهید کرد. اما با آزمایش ، برنامه ریزی و اجرای قادر خواهید بود از پایگاه گسترده مخاطبان و هزینه کردن قدرت روی سیستم عاملها سرمایه گذاری کنید.

سرمایه گذاری

ادمین

Next Post

تبلیغات پرداخت شده توییتر ، دو برابر بازدیدکنندگان بسیاری از توییتهای ارگانیک را تبدیل می کند

ی فوریه 9 , 2020
“ هنگامی که فیس بوک شروع به کاهش پست های ارگانیک خود کرد ، ما بازاریابان خشمگین شدند. با اعلام هر بروزرسانی جدید الگوریتم ، به نظر می رسد که مارک ها به بستر تبلیغاتی پرداخت شده خود نزدیکتر و نزدیک تر می شوند. و در ماه های بعدی ، […]