صفحات فرود دستی که متقاعد می شوند ، رقم های چشم انداز خود را ضبط کنید

صفحه فرود شما در حال جذب مشتری های جدید است. بله ، این بازی شما را خراب می کند. چطور؟ خوب ، شما در مورد خودتان بیش از حد صحبت می کنید ، شما روشن نیستید ، خیلی سؤال می کنید ، صادقانه نیستید. من متنفرم از اینکه این را برایت شکنی ، اما تو به عنوان کسل کننده ، خودخواه ، خود محور و کمی (به جرات می گوییم که این را بگوییم) مورد نیاز شما قرار می گیرد.

مشتریان شما بی حوصله ، بی تاب ، سرخورده می شوند. آنها به اندازه کافی از صحبت های شما در مورد فروش صحبت کرده اند.

ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از هنر لطیف و ترغیب ارزش افزوده برای ترغیب و تبدیل بازدیدکنندگان به سربی و رشد آنها به صورت کامل در پرداخت مشتری استفاده کنیم. مأموریت شما این است که اشتهای بازدیدکنندگان خود را کم رنگ کنید ، فتنه آنها را بچسبانید ، کمی به آنها هدیه دهید و بگذارید که مایل باشند.

اهداف صفحه شما باید کمی شبیه به این باشد:

     

  • متقاعد کردن: ارزش پیشنهادی را که مربوط به عمیق ترین خواسته های مخاطبان شما باشد ، ارائه دهید.
  •  

  • > هدایت: گزاره ارزش خود را به وضوح ابلاغ کنید.
  •  

  • متقاعد کردن: اثبات اجتماعی را برای تقویت اعتماد اضافه کنید.
  •  

  • تبدیل: با بهینه سازی طراحی و فرم قابلیت استفاده ، زمان بازدید کننده خود را ذخیره کنید.
  •  

  • > ترجمه: برای برقراری ارتباط ، راههای جایگزین ارائه دهید.
  •  

  • > یک پاسخ فراخوان و واضح برای اقدام وارد کنید.

و مهمترین KPI شما که تمام اهداف دیگر باید به سوی خود تلاش کنند:

ضبط: x (تشویق مقدار هدایایی که می خواهید فرم شما تولید شود) را تشویق کنید تا بازدیدکنندگان فرم را پر کنند و به یک سرب واجد شرایط در x تبدیل شوند (مقدار زمان را وارد کنید) ماه ها.

مرحله اول بازدیدکنندگان را ترغیب کنید

تاکتیک اعتقاد مشتری # ۱ ارزش جذابیت از Outset را ارائه می دهد:

مردم در حال خسته شدن از نسخه فروش خود رو به رو هستند که تعداد کمی ارائه می دهد و انتظار زیادی دارند. به همین دلیل است که هرگز پاسخ دادن به این سؤال “چرا باید از من مراقبت کنم” مهم نیست ، بلافاصله ، بدون تأخیر و بدون کرک. و تنها راه پاسخگویی از طریق ارتباط با “آنچه در آن است” یا “گزاره ارزش منحصر به فرد” برای چشم اندازهاست.

این کلید برای باز کردن جزئیات محکم محافظت شده آنها است. البته ، ارزشی که شما چشم انداز ارائه می دهید بستگی به شغل شما و مشکلات خاص مخاطبان هدف شما دارد. با این حال ، در زیر چند نمونه اثبات شده برای کار وجود دارد که می توانید ارائه دهید.

مشکلات

نمونه هایی از ارزشی که می توانید ارائه دهید:

     

  • ارائه محتوای محتوا: عکسهای سفید ، وبینارها ، پادکست ها ، گزارش های صنعت و غیره را در نظر بگیرید.
  •  

  • نمونه محصول / محتوا / خدمات: یک محصول یا خدمات نمونه ای را ارائه دهد که تجارت شما می فروشد.
  •  

  • مشاوره / مشاوره: مشاوره رایگان در رابطه با موضوع مربوط به مشاغل یا خدمات خود ارائه دهید.
  •  

  • نکات و دیدگاهها: اگر شما یک خبرنامه را تهیه می کنید ، به عنوان مثال با انواع مقاله هایی که می توانند منتظر خواندن و ارزش آنها باشند ، کاملاً ارتباط برقرار کنید.

تاکتیک اعتقاد مشتری # ۲ یک سرفصل مناسب ایجاد کنید که افراد بدست آورند:

رایج ترین توصیه برای ایجاد عناوین صفحه مؤثر برای اطمینان از توجه و جلب توجه آن است. در حالی که این می تواند کمک کند ، من فکر می کنم بسیاری از بازاریاب های دیجیتال از اهمیت وضوح و اهمیت آن غافل هستند. به نظر من ، مهمترین عامل از همه هنگام تهیه عنوان شما این است که بازدید کنندگان از دریافت پیام شما و گزاره ارزش شما فوراً اطمینان حاصل کنند. آنها باید دریابند لحظه ای که صفحه فرود شما را باز می کنند ، چه چیزی را ارائه می دهید.

بهتر است واضح و شفاف باشد نه شفاف ، هوشمندانه و پر فروش.

در اینجا چند ایده پاک و ارزش افزوده عنوان اضافه شده است:

     

  • آنرا مستقیم به آنها بفروشید و آنچه را که ارائه می دهید ، ساده بیان کنید.
  •  

  • قول حل مشکلی را بدهید (و به آنها بگویید که چگونه این کار را می کنید).
  • مشکلی

     

  • گزاره ارزش منحصر به فرد خود را نمایش دهید (چیزی که شما را از رقبا جدا می کند).
  •  

  • کمی شوخ طبعی امتحان کنید (فقط اگر خنده دار باشید و پیام همچنان روشن است).
  • خنده

تاکتیک اعتقاد مشتری # ۳ بزرگترین مزایایی که مخاطب شما در مورد آن دارد: لیست کنید:

مزایا را ذکر کنید ، نه ویژگی هایی که محصول یا خدمات شما ارائه می دهد. ۳ تا ۵ مزیت برتر را انتخاب کنید که برای مخاطب هدف شما جذاب باشد ، به آنها کمک کنید مشکلات خود را حل کنند و آنها را قادر سازند به عمیق ترین خواسته های خود برسند.

در اینجا برخی از سؤالاتی که مزایای شما باید در اینجا باشد ، آورده شده استddress: ‘چگونه محصول / خدمات / محتوای شما مشکل خاص بازدید کنندگان شما را حل می کند؟’ ، ‘چگونه محصول / خدمات / محتوای شما به بازدید کنندگان شما کمک می کند تا به خواسته های خود برسند؟ نمی توانم یا نمی توانم؟

فواید شما باید به طور واضح و مختصر نمایش داده شود ، یک چشم سریع و سریع باید به بازدید کنندگان خود بگویید که همه چیزهایی را که باید بدانند در مورد دلیل داشتن کالای شما ، خدمات یا خدمات ارائه شده در زندگی آنها است. برای اطمینان از مزایای خود به سرعت توجه بازدید کنندگان خود را به خود جلب می کنید ، می توانید آنها را به صورت نقاط گلوله ، پاراگراف های فوق العاده کوتاه یا زیرمجموعه نمایش دهید.

تاکتیک اعتقاد مشتری # ۴- تمبر تأیید اجتماعی را بدست آورید:

شما این کلمات را دارید و آنها خوب هستند. اما اثبات کجاست؟ برای پشتیبانی از بیانیه / اظهارات خود به تأیید اجتماعی احتیاج دارید. به عنوان مثال ، می توانید با اضافه کردن توصیفات مشتری (به شکل نقل قول های snappy یا قطعه های ویدیویی) به صفحه فرود خود ، به کلمات خود اضافه کنید.

اگر کسب و کار شما توسط یک نام تجاری بزرگ مشهور پشتیبانی یا تأیید شده است ، ممکن است ذکر این موضوع و شامل یک آرم ارزش داشته باشد. گنجاندن نمادهای اعتماد می تواند تبدیل ها را تا ۴۲ درصد افزایش دهد. هر اثبات اثبات اعتبار و برجسته بودن قابل اعتماد بودن شرکت شما ارزش نمایش دارد.

مرحله دوم بازدید کنندگان را تبدیل کنید

تاکتیک تبدیل مشتری # ۱ یک صفحه صفحه دوستانه تبدیل کنید:

آیا می خواهید میزان قابلیت استفاده و نرخ تبدیل صفحات فرود خود را بهبود ببخشید؟ چرا ابزاری را پیدا نمی کنید که به شما در دستیابی به هر دو کمک کند؟ در زیر من به دو مورد از بهترین سیستم عامل صفحه فرود در اطراف Unbounce و Wishpond نگاهی خواهم داشت.

اول ، بگذارید عناصر صفحات فرود را که می توانید آزمایش کنید تعریف کنیم:

برای افزایش نرخ تبدیل خود در صفحات فرود ، باید عناصر مختلف را آزمایش کنید. این موارد شامل موارد زیر است:

     

  • تغییرات سرفصل
  •  

  • فراخوانی به گزینه های اقدام
  •  

  • صفحه فرود با و بدون فیلم
  •  

  • صفحه فرود طولانی تر و صفحه فرود کوتاه تر

بازپرداخت :

Unbounce یک بستر پیشرو است که به شما امکان می دهد به سرعت و به راحتی صفحات فرود تلفن همراه پاسخگو را بسازید و منتشر کنید. برای کمک به شما در آزمایش و بهینه سازی عملکرد ، می توانید صفحات فرود خود را آزمایش کنید. یافته های آزمون a / b شما به شما کمک می کند تصمیماتی محاسبه شده بگیرید که می تواند نرخ تبدیل شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

قیمت عدم استفاده:

قیمت

قیمت گذاری از ۴۹ دلار در ماه برای افراد شروع می شود که به شما امکان می دهد صفحات فرود نامحدود ایجاد کرده و منتشر کنید و تا ۵۰۰۰ بازدیدکننده منحصر به فرد را بدست آورید.

Wishpond :

Wishpond جایگزین دیگری برای Unbounce است. این امکان را به شما می دهد تا صفحات فرود خود را طراحی ، منتشر و آزمایش کنید. می توانید مجموعه ای از ۴۰+ قالب پاسخگو به موبایل را از (و سفارشی سازی) انتخاب کنید.

Wishpond Price: قیمت گذاری با ۴۵ دلار در ماه برای صفحات فرود نامحدود ، مسابقات و فرم ها و پاپ آپ های نامحدود شروع می شود. قیمت تست A / B ، ارسال خودکار و فرم های از قبل پر شده و CSS سفارشی ماهانه ۶۵ دلار است.

تاکتیک شماره ۲ مشتری در حال تبدیل مشتری تماس خود را برای قرار دادن اقدامات در نظر بگیرید

برخلاف تصور رایج در مورد بازاریاب دیجیتال ، بهترین نقطه برای برقراری تماس شما برای اقدام ممکن است بالاتر از حد نباشد. طبق گفته Michael Lykke Aagaard ، نبوغ تست اسپلیت از ContentVerve.com ، اگر پیشنهاد محصول مفصل و پیچیده باشد ، بهتر است تماس خود را برای اقدام در زیر برابر قرار دهید. اگر از طرف دیگر ، ارائه ساده برای درک این امر ساده است بهتر است تماس خود را برای انجام عمل بالاتر از برابر کنید.

به همین دلیل مهم است که با فراخوانی شما برای قرار دادن عمل آزمایش کنید. از یکی از ابزارهای صفحه آزمایشی b / b که در بالا ذکر شده است استفاده کنید تا به شما در بهینه سازی نرخ تبدیل خود کمک کند و مکان مناسبی را برای تماس خود برای عمل انتخاب کنید.

تاکتیک شماره ۳ مشتری در تبدیل مشتری از حداقل زمینه ها برای تقویت تبدیل استفاده کنید:

حذف یک قسمت به تنهایی در فرم ثبت نام شما می تواند نرخ تبدیل شما را ۲۶٪ بهبود بخشد. بنابراین ، هوشمندی در مورد جزئیاتی که از بازدید کنندگان خود می خواهید برای ارسال ارائه دهند ، ضروری است. به این شکل فکر کنید: فرم شما باید به صورت کاملا ضروری ایجاد شود و اساساً بدانید. به احتمال زیاد به نام ، آدرس ایمیل (و شاید شماره تلفن) در آینده احتیاج دارید. آیا واقعاً باید اطلاعات بیشتری کسب کنید؟

اگر چنین است ، بهتر است به عنوان مثال یک یا دو زمینه مهم دیگر را انتخاب کنید ، ممکن است بخواهید عنوان شغلی یا کشور آنها را بدانید (اطمینان حاصل کنید که چرا به این نیاز دارید روشن نیستید). اما به خاطر بهشت ​​، این بازی را خنک کنید ، شما فرصتی خواهید داشت تا در مرحله بعدی اطلاعات بیشتری در مورد چشم انداز خود کسب کنید ، زیرا آنها با شما تماس می گیرند ، به مشتریان پرداخت می شوند یا در قیف فروش حرکت می کنند. اولین شانس خود را که دیگر نخواهی گرفت ، ضربه نزن.

ادمین

Next Post

محتوای زودگذر: آنچه برای برند شما معنی دارد

ی فوریه 9 , 2020
“ ماهیت در حال تحول در رسانه های اجتماعی ، جریان مداوم از کلمات کلیدی و روند را به وجود می آورد. یکی از آخرین عبارات وزوز محتوای زودگذر است. این اسناد توسط Snapchat وارد جریان اصلی شده است ، این اصطلاح برای برخی از مارک های تجاری مهم شده […]
Copyright All right reserved Theme: Default Mag by ThemeInWP