مرداد ۲۳, ۱۳۹۹

۵ راهکار ساده اما مؤثر برای افزایش تبلیغات CTR در Facebook

از آنجایی که اولین بار در سال ۲۰۰۷ به عنوان فیس بوک Flyers راه اندازی شد ، تبلیغات Facebook به یکی از بزرگترین سیستم عامل های تبلیغاتی آنلاین در جهان تبدیل شد.

این رشد هر ساله نیز گران تر می شود و CPM با افزایش شغل بیشتر به تبلیغات Facebook به عنوان راهی برای تولید سرب ، فروش محصولات و تقویت مارک های آنها افزایش می یابد.

با گرانتر شدن تبلیغات فیس بوک ، اهمیت بهینه سازی تبلیغات شما برای کلیک بالاتر و نرخ تبدیل بیشتر شده است. به عنوان مثال تبلیغاتی که در سال ۲۰۱۰ عملکرد خوبی داشته است ، ممکن است امروز به دلیل بالا رفتن هزینه تبلیغات در فیس بوک ، در تولید یک ROI مثبت نتواند تولید کند.

به عنوان یک بازاریاب ، دو روش برای مقابله با افزایش هزینه های تبلیغ وجود دارد. اولین مورد این است که کمپین خود را از فیس بوک به پلتفرم دیگر منتقل کنید ، به این امید که با همان هزینه های مشابه یا مشابه ، نرخ تبدیل پایدار را حفظ کند.

به دلیل گزینه های منحصر به فرد هدف گذاری فیس بوک ، این رویکرد بندرت کار می کند.

راهبرد دوم بهینه سازی تبلیغات فیس بوک خود برای یک کلیک بالاتر است ، به شما امکان می دهد از همان میزان برداشت با هزینه کمتری برای هر کلیک ترافیک بیشتری ایجاد کنید.

CTR خود را با افزایش آگهی های فیس بوک ، مزایای ثانویه فراتر از CPC پایین تر نیز دارد. با یک تبلیغ بهینه شده که به CTR بالایی دست پیدا می کند ، دریافت خواهید کرد:

     

  • امتیاز بالاتر از Facebook ، که هزینه تبلیغات شما را کاهش می دهد
  •  

  • افزایش طول عمر مخاطب خود به دلیل سطح درگیری بالاتر
  •  

  • اشتراک گذاری ، لایک و فعالیت های اجتماعی بیشتر ، زیرا کاربران به احتمال زیاد متوجه تبلیغ شما می شوند

به طور خلاصه ، ایجاد چند تغییر کوچک در تبلیغ شما که CTR را افزایش می دهد می تواند فواید چندانی برای کمپین شما داشته باشد.

بر خلاف بهینه سازی تبدیل ، که اغلب یک پروسه طولانی و محور داده است ، بهینه سازی برای CTR می تواند بسیار ساده باشد. در زیر ، پنج تاکتیک ساده اما بسیار کارآمد را برای افزایش CTR تبلیغات شما و رانندگی بیشتر با هزینه کم ذکر کرده ایم.

CTR خود را با افزایش آگهی های فیس بوک ، مزایای ثانویه فراتر از CPC پایین تر نیز دارد. با یک تبلیغ بهینه شده که به CTR بالایی دست پیدا می کند ، شما …

این توییت

۱ ick به خبرخوان در دسک تاپ بپیوندید

فیس بوک انواع مختلفی از مکان های تبلیغ را ارائه می دهد ، از تبلیغات بزرگ خبرهای خبری گرفته تا تبلیغات کوچک که در نوار کناری سمت راست نمایش داده می شوند. می توانید هنگام ایجاد یک مجموعه آگهی تبلیغاتی را روی کدام مکان ها نشان دهید:

اگر قصد یک CTR بالا و حداکثر تعامل را دارید ، می خواهید با تبلیغات خبری News در دسکتاپ همراه باشید. این نوع آگهی اجازه می دهد تا یک تصویر بزرگ و توضیحی طولانی داشته باشید و به این امر کمک می کند تا بیشتر به کاربران فیس بوک کمک کند.

اگر در تبلیغات فیس بوک تازه کار هستید ، همه مکان های دیگر را انتخاب کنید تا مجموعه تبلیغ شما فقط در خبرخوان اخبار دسک تاپ نمایش داده شود. بعد از بهینه سازی کارزار خود و یک ROI مثبت ، می توانید بعداً مکانهای دیگری را اضافه کنید.

علاوه بر دستیابی به بالاترین CTR ، تبلیغات خبرخوان دسک تاپ تمایل دارد به لطف توضیحات طولانی تر ، بهتر از سایر انواع آگهی ها شود. آنها همچنین جذاب تر هستند و به شما امکان می دهند تا تعداد بیشتری از مخاطبان کوچک را که با استفاده از انواع دیگر تبلیغات به راحتی خسته شده اند ، تغییر دهید.

همه جایگاه های تبلیغی فیس بوک دارای ارزش هستند ، اما بهینه سازی برای نوار کناری یا تلفن همراه بسیار مهم تر از بهینه سازی برای خبرخوان دسکتاپ است. در حال حاضر به News Feed بچسبید و فقط فکر کنید که تبلیغات خود را در سایر مکانها افزایش دهید ، زیرا این کار در حال حاضر سودآور باشد.

علاقه مندید

۲ directly مستقیماً با مخاطب مورد نظر خود صحبت کنید

مردم بعد از گذراندن یک هفته سفر در Côte d’Azur ، احساس بهتری می کنند.

از دو جمله فوق ، کدام یک بیشتر شخصی و جذاب تر است؟ اکثریت مردم پاسخ می دهند که بیانیه دوم ، که جایگزین “مردم” با “شما” می شود ، نسبت به بیانیه اول ، جذاب تر ، مستقیم و مرتبط تر است.

این تفاوت بین تبلیغی است که درمورد چیزی صحبت می شود و تبلیغی که مستقیماً با مخاطب خاص صحبت می کند. شما به جای تجسم شخص دیگری که در ساحل استراحت می کند یا از تفریحی Riviera فرانسه لذت می برد ، خود را با انجام آنچه در تبلیغ توصیف می کنید تجسم می کنید.

مؤثرترین تبلیغات ، چه در فیس بوک و چه هر بستر دیگر ، مستقیماً با مخاطبان هدف خود صحبت می کنند.

در حالی که فیس بوک اجازه نمی دهد تبلیغ کنندگان به طور مستقیم به ویژگی های شخصی مراجعه کنند ، هنوز فضای زیادی برای صحبت با خواسته ها و نیازهای مخاطبان هدف شما وجود دارد بدون اینکه هیچ یک از قوانین را زیر پا بگذارد.

می توانید افراد را مانند این تبلیغ ، نتایج یک محصول یا خدمات را تجسم کنید:

یا ، شما می توانید احساس کنید که بخشی از یک گروه خاص هستند ، مانند این تبلیغ:

هرچه تبلیغ شما به طور مستقیم با مخاطب هدف خود صحبت کند ، پاسخی که احتمالاً دریافت می کند قوی تر است. در استفاده از ضمایر شخصی شخص دوم در نسخه خود متمرکز شوید ، زیرا آنها باعث می شوند تبلیغات شما احساس هدفمند ، جذاب تر و شخصی تری داشته باشند.

۳ image تصویر خود را از قسمت اخبار (اخبار) بیرون بیاورید

زیبایی تبلیغات Feed News این است که در بالای و زیر عکس های افراد و به روزرسانی های وضعیت افراد در فیس بوک ظاهر می شوند. این باعث می شود آنها خیلی بیشتر از تبلیغات نوار کناری ، که در قسمتی از صفحه نمایش داده می شوند و فقط برای تبلیغات و اعلان ها رزرو شده اند ، ظاهر شوند.

بیشتر تبلیغ کنندگان این مزیت را با استفاده از تصاویر بدون حاشیه و عکس های سهام عادی از بین می برند ، که اکثر آنها توسط کاربران نادیده گرفته می شوند. یکی از سریعترین راههای بهبود CTR شما تغییر استفاده از عکسهای سهام عمومی به استفاده از تصاویری است که به نظر طبیعی و طبیعی می رسد.

در زیر ، ما دو آگهی فید خبری را که جدا از تصویر برجسته کاملاً یکسان هستند ، درج کرده ایم. به نظر شما کدام یک بهترین توجه کاربران را به خود جلب خواهد کرد؟

تبلیغ حرفه ای با تصویر کامل:

یا تبلیغی خشن و واقعی با تصویر غیر حرفه ای:

از آنجا که اولین تبلیغ بسیار حرفه ای به نظر می رسد ، با محتوای دیگری که بیشتر کاربران در Facebook مشاهده می کنند ، ترکیب می شود و احتمالاً توجه زیادی را به خود جلب نمی کند.

تبلیغ دوم ، از طرف دیگر ، بلافاصله از سایر محتواهایی که بیشتر مردم در فیس بوک به اشتراک می گذارند متمایز است. هرکسی که دارای Macbook آسیب دیده (مخاطب هدف تبلیغ) باشد ، تصویر را می شناسد و هدف از خدمات تبلیغ شده را می فهمد.

کاربران فیس بوک تا حد زیادی از تبلیغات آشکار و سنتی مصون هستند. عکس سهام معمولی را با یک تصویر واقعی “واقعی” جایگزین کنیدd در حالی که از هر ۱۰۰۰ تصرف بازدید بیشتری می کنید ، از تبلیغ کنندگان متمایز خواهید شد.

۴ a مخاطبان زیادی را به “میکرو مخاطبان” کوچک تقسیم کنید

دستیابی به مشغله زیاد با یک بخش مخاطب کوچک و تعریف شده بسیار آسان تر از مخاطبان گسترده و گسترده بسیار آسان تر است. اگر در تلاش برای دستیابی به CTR 1٪ یا بالاتر هستید ، فکر کنید مخاطبان بزرگ خود را به چند “مخاطب خرد” کوچکتر تبدیل کنید.

باریک کردن هدف گذاری شما راهی عالی برای دستیابی به مخاطبی است که احتمالاً روی تبلیغ شما کلیک کرده و به پیشنهاد شما پاسخ می دهد. تو می توانی:

     

  • یک گروه سنی باریک (به عنوان مثال ، زنان ۳۴ تا ۴۰ ساله به جای همه زنان در فیس بوک) را هدف قرار دهید و از یک عنوان و تصویری استفاده کنید که مربوط به آن گروه سنی باشد
  •  

  • هدف خود را با استفاده از علایق باریک کنید ، سپس تیتر و کپی تبلیغ خود را بازنویسی کنید تا روی آن علاقه خاص متمرکز شوید
  •  

  • یک شهر یا منطقه خاص را هدف قرار داده و در عنوان خود و کپی کردن منطقه (مانند مثال به عنوان بخشی از یک پیشنهاد ویژه محلی) را ذکر کنید و

به عنوان مثال ، اگر دوره های یادگیری زبان دیجیتالی را می فروشید ، می توانید مخاطبان گسترده را هدف قرار دهید تا کل کاتالوگ خود را تبلیغ کنید. یا می توانید مهاجمان انگلیسی زبان را در کشورهای خارجی هدف قرار دهید تا دوره خود را برای زبان محلی ارتقا دهید.

دیجیتال

به نظر شما کدام یک از آگهی ها می تواند مؤثرتر باشد؟ کسی که همه را به هدف تبلیغ همه دوره های زبان شما ، یا تبلیغ تبلیغ رشته اسپانیایی شما تنها برای مهاجران انگلیسی ساکن در مایورکا هدف قرار می دهد؟

هرچه هدفگذاری شما هرچه محکم تر باشد و مخاطب هدف شما مشخص تر باشد ، ایجاد تبلیغات با نرخ کلیک بالا آسان تر می شود. اگر در تلاش هستید تا با یک مخاطب گسترده نتیجه بگیرید ، آنرا به بخش های مختلف تقسیم کنید و هر یک را با یک تبلیغ خبری متناسب و خاص ، متناسب با آن هدف قرار دهید.

۵ test حداقل ۵ آگهی را امتحان کنید ، سپس برندگان را اصلاح کنید

مهمترین قسمت تبلیغات فیس بوک عنوان یا نسخه نیست – این تصویر است.

یک تصویر عالی می تواند نرخ کلیک شما را دو برابر ، سه برابر یا ۱۰ برابر کند و از این طریق ترافیک ارزان تر و نتایج بیشتری از مخاطبان مورد نظر شما به دست آورد. قبل از موفقیت هرگونه تبلیغات تبلیغاتی ، این ضروری است این است که شما انواع تصاویر مختلف را برای یافتن مجری برتر آزمایش می کنید.

کمپین خود را با آزمایش A / B حداقل پنج تصویر مختلف شروع کنید. در ابتدا تصاویری را انتخاب کنید که بسیار متفاوت از یکدیگر هستند تا بتوانید درک کنید که مخاطب هدف شما به چه بهترین پاسخی می دهد.

پس از یافتن تصویر برنده ، آزمایش تغییرات عنوان و نسخه تبلیغ خود را شروع کنید تا یاد بگیرید که کدام ترکیب موثرترین است. اجازه دهید قبل از اینکه آن را به عنوان برنده یا بازنده طبقه بندی کنید ، حداقل ۱۰۰ کلیک روی وب سایت خود قرار دهید تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات شما از نظر آماری دارای اهمیت است.

این رویکرد تبلیغات بدی را از کمپین شما هدر می دهد و بهترین موارد را به جلو هدایت می کند ، و به شما کمک می کند تا از هزینه کردن تبلیغات برای تبلیغاتی که نتیجه مطلوب ندارند ، جلوگیری کنید.

با گذشت زمان ، از طریق فرآیند آزمایش و از بین بردن تبلیغات ضعیف ، شما کمپینی ایجاد خواهید کرد که بسیار مؤثرتر از رقبا باشد ، به شما این امکان را می دهد تا با هزینه متوسط ​​کمتر ، نتایج ، سرب بیشتر و فروش بیشتری داشته باشید.

CTR تبلیغات “خوب” در فیس بوک چیست؟

فیس بوک هیچ معیار CTR را منتشر نمی کند ، و گزارش های آژانس های تبلیغاتی به طور متوسط ​​CTR برای تبلیغات فیس بوک بسیار متفاوت است. برخی آژانس ها CTR “خوب” را از ۱٫۵٪ تا ۲٪ گزارش می کنند ، در حالی که برخی دیگر به طور متوسط ​​۱٫۰۶٪ برای تجارت الکترونیک و ۰٫۸٪ برای بازی های آنلاین گزارش می دهند.

از آنجا که هیچ دو تبلیغ ، مخاطبان یا پیشنهادات یکسان نیستند ، بهتر است از داده های CTR متوسط ​​صرفنظر کنید تا اینکه اجازه دهید تصمیمات مربوط به تبلیغات شما را تعیین کند. در عوض ، با استفاده از آزمایش A / B ، بر بهبود مستمر متمرکز شوید تا جذاب ترین و اثربخش ترین تبلیغات را برای تجارت خود ایجاد کنید.

بروشور دوره بازاریابی رسانه های اجتماعی
به * – هیچ آموزش برای مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
نام *
نام خانوادگی *
وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD واجد شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب واجد شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یک PartnerN به اطلاعات مربوط به اشتباه کاذب مراجعه شده است تلفن تلفنی نیست کار نمی کند مراجعه به مجوز SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل وب سایت مراجعه به مشاغل TeamP ارجاع شده به TeamP ارجاع شده به Corporate TeamQ مراجعه شده توسط یک پرسشنامه / StudentR بسته شده توسط عملیات
ایمیل *
نام شخص
تلفن *
کشور * – پادشاهی هیچ یک از بریتانیا ایالات متحده آمریکاایرلند استرالیاافغانستان جزایر آلند آلبانی آلبانی آلمان ساموایی آمریکاییآندورا آنگولا آنگولاAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustria جمهوری آذربایجان باهاماسباهاربن بوتاIslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench جنوبی TerritoriesGabonGambiaGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard جزایر مک دونالد و IslandsHoly مشاهده (شهر واتیکان) HondurasHong KongHungaryIcelandInd IndonesiaIndoneIran، جمهوری اسلامی IraqIsle of ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، جمهوری خلق دموکراتیک کورا، جمهوریKosovoKuwaitKyrgyzstanLo، جمهوری دموکراتیک خلق لاتوون لبانوتویانلیبریا AB JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و جهان GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و جنوب ساندویچ جزایراسپینSri LankaSudanSurinameSvalbard & Jan MayenSwaziland سوئد سوئیت سوئیت سوئیس جمهوری جمهوری عربی سوریه تایوان ، استان Ch inaTajikistanTanzania، تایلند تایلندTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad & TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTarss and Caicos IslandsTuvaluUgandaUkraine ایالات متحده آمریکا عربی جزایر دور افتادهاروگوایا تاجیکستان توازن واگنوا ، توتاناوا ، توتاناوا ، واگنوا ، توتانا ، توتاناوا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتانا ، توتون

افغانستان

کی می خواهید تحصیل کنید؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط در حال حاضر تحقیق می کنید
عضویت در خبرنامه
استعلام رویداد
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
مدت آخرین کلیک
صفحات بازدید شده
تعداد بازدیدهای وب سایت
زمان در وب سایت گذشت
منطقه زمانی
دوره
دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web Modules IndividualCorporate StudentCorporate OptionunityPartnociation OptionunityReferred از Persessect / StudentRefer to IBATRefer to ECommerce for Review
فرم URL