۵ ابزار سئو رایگان که همه کسب و کار ها باید بکار برند

به عنوان بازاریابان و صاحبان کار و کاسبی دیجیتال، به طیف خیلی از گوگل واسه کمک به تحلیل، اجرا و آزمایش کارایی فعالیتای بازاریابی نیازمندیم.

دیجیتال

در بازاریابی دیجیتال پایدار موندن نیازمند تغییره. گوگل با ارائه واسه کسب و کارا در جهت کمک به دیده شدن اونا در زیرو رو کردن و گشتنای خود قدم ورداشته س. ۵ وسیله سئو رایگان که همه کسب و کارا باید استفاده کنن، ابزاری که با شناخت رفتار و سیر مشتریان در خرید آنلاین در ارائه یه تجربه کاربری عالی به درد بخور هستن.

معرفی ۵ وسیله سئو رایگان که کسب و کارا باید استفاده کنن

معرفی ۵ وسیله سئو رایگان که همه کسب و کارا باید استفاده کنن ارائه شده به وسیله گوگل جهت درک بهتر علاقه کاربران و جفت و جور کردن تجربه بهتر اونا در وب سایتا شامل:
۱ – Google’s Mobile Friendly Testing Tool
وسیله تست موبایل دوستانه گوگل نشون میده که سایت شما واسه گوشی موبایل سئو شده یا خیر و در چگونگی ارائه یه تجربه کاربری بهتر پیشنهادای لازم رو نمایش میده. گوگل تلاشی دائمی واسه کمک به کاربران در پیدا کردن صفحات موبایل دوستانه با ارائه وسیله سئو آنلاین واسه مدیران سایت جهت کمک به ارائه یه تجربه کاربری عالی داره.

موبایل

۲ – Google’s Customer Journey to Purchase Tool
وسیله سیر مشتری در خرید آنلاین جهت درک کانالا و دستگاه هایی که نقش مهمی در تبدیل مشتریان بالقوه دارن ارائه شده که با جفت و جور کردن گرافیک تعاملی واسه کاربران، چگونگی تاثیر کانالای جور واجور در سیر اراده کردن کاربران واسه خرید رو نشون میده.

اراده کردن

۳ – Google’s Page Speed Insights Tool
بررسی سرعت صفحه که یکی از ۲۰۰ عامل رتبه بندی گوگل بشمار میاد. سایتای آهسته اندازه پرش بالایی دارن. واسه کمک به صاحبان کار و کاسبی و وبمستران این موارد مربوط به آزمایش و بهبود سرعت و کارکرد سایت رو نشون میده.
۴ – Google’s Structured Data Testing Tool
یکی از ۵ وسیله سئو رایگان که همه کسب و کارا باید استفاده کنن وسیله تست داده گوگل که در اضافه کردن نشونه گذاری معنایی در موتورای جستجو به تشخیص و درک اطلاعات صفحات سایت کمک می کنه. هم اینکه با نمایش یافته ها در رابطه و مناسب واسه کاربران با کمک rich snippetا موجب افزایش جلب توجه ، اندازه کلیک و ترافیک صفحات سایت می شه.
۵ – Google Webmaster Tools
وسیله به عنوان قویترین وسیله سئو رایگان که نیازمند تایید مالکیت صاحبان سایت و وبسمتران واسه امکان دسترسی به حساب وب مستر گوگله.
• داده های ساخت یافته: مرور کلی در شکلای جور واجور داده های ساخت یافته استخراج شده وهرگونه خطای تشخیص داده شده به وسیله گوگل.
• پیشرفت HTML: گزارش عناوین، متاتگا، پیدا کردن محتوا ایندکس نشده و …
• لینکای سایت: جهت درخواست حذف لینکایی که نمی خواین.
• کوئری یا زیرو رو کردن و گشتنا: نشون دهنده کلمات کلیدی موثر در کلیک به سایت شما.
• بک لینکا: نشون دهنده بک لینکای داده شده به سایت شما از سایتای شخص سوم و بیشترین لینکا.

بک لینک

• لینکای داخلی: واسه دیدن بیشترین لینکا به صفحات سایت که گوگل واسه آزمایش اهمیت نسبی صفحه استفاده می کنه.
• عملیات دستی: در صورت نقض قوانین گوگل، سایت شما از یافته های جستجو حذف می شه.

ادمین

Next Post

AMP چیست و چه تاثیری در سئوی سایت شما دارد؟

ش مارس 14 , 2020
“ می دونین AMP چیه و چه امتیازات و چه محدودیتایی داره؟ می دونین که چیجوری می تونین در صفحات سایت خودتون از AMP استفاده کنین؟ با مطالعه این مقاله با AMP آشنا میشین و جواب سؤالاتی که در این رابطه تو ذهن دارین رو به دست می بیارین. تابه […]