۴ چیزهایی که مربیان باید برای رفع کمبود مهارت های دیجیتال بدانند

در حال حاضر ، همه ما می دانیم که کمبود قابل توجهی و رو به رشد مهارت های دیجیتالی در صنایع و قاره ها وجود دارد. سؤالی که برای مربیان وجود دارد این نیست که آیا تقاضا برای دانش دیجیتال وجود دارد ، اینگونه است که آموزش های باکیفیتی را که متخصصان و مشاغل نیاز دارند ارائه دهند.

دیجیتال

از آنجا که سازمانها به ادغام دیجیتال در مشاغل خود ادامه می دهند ، چالش اصلی مقیاس و سرعت تغییر است. با توجه به این سرعت ، بسیاری از حرفه ای ها که در حال حاضر در نقش ها هستند ، به همراه فارغ التحصیلان اخیر که به دنبال فرصت های شغلی هستند ، صلاحیت لازم برای هدایت نیازهای دیجیتال مشاغل را ندارند.

در حقیقت ، چالش این است که شرکتها دشوار می شوند که از نظر دیجیتالی بالغ شوند ، در حالی که افراد دارای مهارت های “حق” برای تجربه خود رقابت سختی را تجربه می کنند و دستمزدها یک سوم بالاتر از میانگین ملی را افزایش می دهد.

بنابراین ، چرا متخصصان امروز به اندازه کافی برای اکثر نقشهای موجود آماده نیستند و چگونه مربیان می توانند آنرا تغییر دهند؟ در این مقاله ، ما به ۴ موردی که باید برای درک آنها بشناسیم ، می دانیم که چگونه می توان کمبود مهارت های دیجیتالی موجود و رو به رشد را مرتفع کرد (و فرصتی را فراهم آورد).

۱) تقاضا از عرضه خارج می شود

۵۸٪ از شرکتها انتظار دارند که دیجیتال منجر به ایجاد فرصت های شغلی بیشتر و بهتر شود

وقتی وارد یک انقلاب صنعتی از نوع دیجیتالی می شویم ، واضح است که کارمندان ، صاحبان مشاغل و رهبران فکر به طور فزاینده نگران کمبود مهارت های دیجیتال هستند.

رقابت برای استعداد حتی سخت تر می شود زیرا بیش از نیمی از رهبران کسب استعداد می گویند که حجم استخدام آنها در سال ۲۰۱۷ افزایش می یابد. وقتی صحبت از تخصص دیجیتال می شود ، تقاضا فقط در حال رشد است زیرا تبلیغات برای مشاغل دیجیتال در صنایع غیر دیجیتال فقط ۳۴ درصد افزایش می یابد. مطابق با سوزاندن گلس سه سال بین سالهای ۲۰۱۲ و ۲۰۱۵٫

استخدام

ماهیت فراگیر دیجیتال به این معنی است که میزان دستیابی آن فراتر از یک بخش است و در یک تجارت سرایت می کند. بنابراین ، در حالی که بازاریابان برای ارائه یک تجربه استثنایی در مشتری ، باید از فناوریهای دیجیتال پایدار بمانند ، بخش فناوری اطلاعات به دانش دیجیتالی نیاز دارد تا بفهمد چگونه می تواند داده های جمع آوری شده را از طریق شرکت تغذیه کند تا موفقیت تجاری را به دست آورد. در حالی که افراد مشغول به کار در HR نیاز به مهارت دارند تا بتوانند از قدرت شبکه های اجتماعی و کانال های دیجیتالی برای درگیر شدن با نیروی کار زرنگ دیجیتالی استفاده کنند ، روزنامه نگاران یک بار به فرم های سنتی گره خورده اند ، باید درک کنند که چگونه با سیستم عامل های دیجیتالی درگیر شوند و از واقعیات استفاده کنند ماهیت گزارشگری.

ویرجین معتقد است که هیچ غریبه ای برای نوآوری و غالباً مختل کننده بازار نیست ، اگر شرکت ها به طور کامل در پتانسیل های دیجیتالی خود توسعه و سرمایه گذاری کنند ، ۹۲ میلیارد پوند فرصت ایجاد می کند. اگر سرمایه گذاری در دیجیتال انجام شود و قابلیت های دیجیتالی بهبود یابد ، این شرکت معتقد است که شرکت های انگلستان بیش از یک میلیون شغل جدید در دو سال آینده ایجاد می کنند. مواد غذایی برای اندیشه در بازاری که از قبل برای تخصص دیجیتال در نظر گرفته شده بود.

سرمایه گذاری

۲) مردم نگران ربات ها هستند

با اتوماسیون از طریق هوش مصنوعی و یادگیری عمیق به دست می آید ، ارزش آن را به عنوان یک پس انداز پول و درایور کارایی اثبات می کند. به گفته مک کینزی ، در حال حاضر فن آوری های نشان داده شده می توانند ۴۵٪ از فعالیتهایی را که مردم برای انجام آن پرداخت می کنند به صورت خودکار انجام دهد در حالی که حدود ۶۰٪ از کل مشاغل می توانند ۳۰٪ یا بیشتر از فعالیتهای تشکیل دهنده خود را بصورت خودکار مشاهده کنند.

در نتیجه ، بسیاری از متخصصان تحت فشار قرار می گیرند به ویژه در بخش های خاصی از جمله لجستیک ، خرده فروشی ، حسابداری ، امور مالی و تولید که با خطر بالای رایانه سازی روبرو هستند.

با این حال ، این اولین بار نیست که مسئله رایانه های جایگزین انسان سر خود را بالا می برد. در دهه ۱۹۶۰ وقتی رایانه ها در دفاتر و روبات ها در کف کارخانه ظاهر شدند ، رئیس جمهور جان اف کندی اظهار داشت که چالش “حفظ اشتغال کامل در زمانی است که اتوماسیون … جایگزین مردان است”.

واقعیت این است که در گذشته ، فناوری همیشه به ایجاد اشتغال بیشتر از آنکه نابود شود ، پایان یافته است. دیوید آتور ، اقتصاددان MIT معتقد است که این امر به این دلیل است که “اتوماسیون یک کار خاص ، به منظور انجام سریعتر یا ارزان تر ، باعث افزایش تقاضا برای کارگران انسانی برای انجام سایر کارهای پیرامون خودکار نشده است.”

اقتصاد

صنعت بانکی را بگیرید. هنگامی که دستگاههای خودپرداز معرفی شدند ، بسیاری انتظار داشتند که این مسأله با چشم انداز تیره ای برای فروشندگان بانک برابر باشد. در حالی که تعداد فروشندگان سقوط کرد ، هزینه اداره یک شعبه نیز کاهش یافت ، و اجازه می دهد شعبه های بیشتری برای مقابله با تقاضای مشتری باز شود. این باعث افزایش تقاضا برای کارمندان و تغییر شیوه کار آنها شد و از وظایف روزمره و به سمت کارهایی مانند فروش و خدمات به مشتری که ماشین ها نتوانستند انجام دهند ، دوری کرد.

به نظر می رسد دسترسی به اطلاعات و افزایش سرعت ارتباطات بسیار جدی استبسیاری از صنایع دانش بنیان را یونیزه کرده و باعث ایجاد طیف گسترده ای از نقش های حیاتی در روند کار و نیروی کار برای ارتقاء و آموزش مجدد می شود.

۳) مراحل جدید استخدام وجود دارد

انفجار فن آوری های دیجیتال نحوه جذب استعداد را تغییر می دهد. با هزاره سالها که بخش قابل توجهی از نیروی کار و نسل Z را انتظار می رود تا بتواند وارد نیروی کار شود ، روش جدیدی برای کسب استعداد در حال ظهور است. در حالی که یک رزومه قبلاً کارت فراخوانی کارفرمایان بود ، اکنون درباره مهارتهایی که افراد در اختیار دارند و اینکه چگونه می توانند از یک تجارت سود ببرند ، صحبت می شود. این تغییر به سمت استخدام مبتنی بر مهارت ، نه تنها برای کارفرمایانی که می دانند چه شکافهایی در تجارتشان نیاز به پر کردن دارد ، معقول است ، بلکه با استعدادها و پتانسیلهای فرد در شرکت مطابقت دارد ، جایی که امیدوارم رونق بگیرد و یاد بگیرد تا بتواند در نقش آنها رشد کند.

وی گفت: “مهارت های مورد نیاز در نیروی کار در مورد ضریب هوشی کمتر و اندکی بیشتر در مورد ضریب هوشی خواهد بود ، زیرا اگر به این فکر کنید ، بسیاری از دانش ضریب هوشی از طریق دستگاه های دستی و رایانه در نوک انگشتان ما در دسترس خواهد بود. و فناوری هایی که در اختیار ما قرار دارد. “دبورا هنرتا ، رئیس گروه ، کانال آسیا و جهانی تخصص در پراکتر و گمبل

CyberCoders را بسازید ، یک سازمان محل کار دائمی با تمرکز فنی. آنها با آگاهی از رقابت شدید استعدادیابی ، می خواستند که در اوایل مشاغل خود رقبای برتر را جذب کنند. CyberCoders از طریق برنامه انکوباتور استخدام شده وابسته ، افراد تحصیل کرده ، بسیار محرک و رقابتی را به خود اختصاص می دهد و به آنها می آموزد که از فناوری در یک بازار متنوع استفاده کنند. آنها با استفاده از این برنامه معتقدند که متخصصان جوان را به ابزارهایی که برای ایجاد مشاغل توسعه و استخدام در حرفه خود نیاز دارند ، مجهز کرده است تا بتوانند مشاغل طولانی و موفقیت آمیز را تنظیم کنند.

۴) آموزش باید روی مهارتهای امروز و فردا تمرکز داشته باشد

به طور معمول ، برنامه های بازاریابی دانشگاه آموزش در مورد موضوعاتی از جمله تجزیه و تحلیل ، تجزیه و تحلیل کمی ، تکنیک های تحقیق و مدیریت را ارائه می دهند. طبق گفته دکتری لی دبلیو فردریکسن ، گرچه اینها همه مهارتهای مفید هستند ، اما اغلب آنها برای دنیای پرشتاب بازاریابی دیجیتالی مجدداً مورد استفاده مجدد قرار نگرفته اند – دوره ها برای اطمینان از آمادگی دانشجویان برای مدرن ، به سطح قابل توجهی از عملی نیاز دارند. دنیای کار و همه چیز برای ارائه آنها.

دانشجو

بزرگترین مشکل این است که موضوعات مربوط به دانشجویان دیجیتال به طور مفصل پوشش نمی دهد ، در هر حال. این مهارت ها حداقل یک چیز مشترک دارند – آنها آجر و ملات برنامه های موفق دیجیتال هستند. با این حال ، آنها بطور مزمن در دانشگاهها تحت تدریس قرار می گیرند و ۳۱٪ دانش آموزان می گویند که مدارس آنها ارائه نمی دهند ، یا از دوره هایی بی خبر هستند که باعث پیشرفت مهارت های دیجیتالی یا فنی می شود.

برای غلبه بر این مسائل و سوق دادن به آینده ای دیجیتال روشن و مرفه ، مهارت های کلیدی برای رشد استعداد نسل بعدی کارگران لازم است. در حوزه دیجیتال ، بیشترین مهارتهای تقاضا امروزه عبارتند از:

     

  • Cloud Computing: در سطح جهان بیش از ۱۸ میلیون شغل محاسبات ابری با حقوق متوسط ​​۹۰،۰۰۰ دلار وجود دارد. با داشتن تخصص در پایگاه های داده ، اتوماسیون ، امنیت و DevOps با این مهارت ها تقاضای زیادی دارند.
  •  

  • سئو: ۷۵٪ از کاربران هرگز از صفحه اول نتایج جستجو پیمایش نمی کنند به این معنی که مارک هایی که می خواهند مورد توجه قرار گیرند ، باید به رتبه های خود توجه کنند. این امر به متخصصان با توانایی ایجاد مشارکت ، افزایش دید و هدایت آگاهی از برند از طریق استراتژی های خلاقانه و یکپارچه محتوای دیجیتال و جدیدترین روشهای سئو نیاز دارد.
     
  • طراحی رابط کاربری: از آنجا که شرکت های جهانی مانند Apple ، Facebook و Square از اخلاق طراحی محور استفاده کرده اند ، اکنون مشتریان انتظار یک تجربه آنلاین یکپارچه و زیبا و لذت بخش را دارند. در نتیجه شغل ، پیش بینی می شود فرصت های طراحان وب و توسعه دهندگان تا سال ۲۰۲۰ ۲۰٪ افزایش یابد.
  •  

  • بازاریابی محتوا: محتوا اکنون منطقه برتر سرمایه گذاری برای مشاغل است. برای بازاریابان B2B این تمرکز برابر است با دو سوم ایجاد محتوای بیشتری نسبت به سال گذشته. افزایش تقاضا برای بازاریابان محتوا که می توانند مطالب جذاب را بنویسند که تبدیل می کنند ، از سال به سال افزایش می یابد.
  •  

  • رسانه های اجتماعی: بودجه بازاریابی رسانه های اجتماعی در ۵ سال آینده دو برابر خواهد شد و ۷۸ درصد مشاغل کوچک از طریق این شبکه ها حداقل یک چهارم مشتریان جدید را دریافت می کنند. تخصص لازم برای کشف اطلاعات بیشتر در مورد اهداف جمعیتی و پایگاههای مشتری از طریق کسب اطلاعات به روشهای نوآورانه ، گسترش دسترسی و ارتباط با مصرف کنندگان از طریق میزبان برنامه های رسانه های اجتماعی محبوب ، نباید مورد غفلت واقع شد.
  •  

  • بازاریابی موبایل: ۶۰٪ از بازاریابان انتظار دارند بودجه بازاریابی تلفن همراه داشته باشندافزایش می یابد توانایی بهینه سازی کمپین های بازاریابی و پیروزی در چشم اندازهای جدید ، کلید موفقیت آینده سازمان است. حتی سئو هم اکنون با دسترسی بیشتر و تعداد بیشتری از افراد به استفاده از مارک های تلفن های هوشمند خود ، به دنبال رویکرد اول است.

همه این رشته ها از هم عبور می کنند و نیاز به یکپارچه سازی دارند تا بتوانند یک دستگاه دیجیتالی با روغن مناسب تولید کنند که الهام بخش ، آموزش ، ارزش ارائه می دهد و در نهایت موفقیت را به دنبال دارد. سازمان ها با ارائه آموزش های مربوطه و کاربردی در این زمینه ها و تطبیق با نیازهای دنیای تجارت امروز ، می توانند به کمبود مهارت های دیجیتالی بپردازند تا در آینده به خوبی مرتبط باشند.

در خاتمه ، سواد امروز فراتر از ریاضیات اساسی ، املا و دستور زبان است. اکنون مردم برای مطابقت با خواسته های یک بازار رو به رشد ، به طیف وسیعی از مهارت های دیجیتال عملی و کاربردی نیاز دارند.

برای تأمین نیازهای نیروی کار با موفقیت ، ارائه دهندگان آموزش و پرورش باید بررسی کنند که چگونه می توانند با سرعت در صنعت گام بردارند. این تلاشها ممکن است به معنای کاوش در مشارکتهای حرفه ای با نهادهای صدور گواهینامه در صنعت باشد تا مهارتهای معتبر دانشجویی را فراهم کند ، یا ایجاد یک پل بین کارفرمایان و متخصصان برای پر کردن شکافهای دیجیتالی ایجاد کننده موانع بلوغ دیجیتال باشد.

هر چه که باشد ، بسیاری از متخصصان گرسنه دیجیتالی در انتظار هستند.

آنتونی کویگلی

مؤسس مؤسس @ بازاریابی دیجیتال

ادمین

Next Post

آیا تجارت شما برای ظهور نسل Z آماده است؟

ی فوریه 9 , 2020
“ Generation Z نخستین مجموعه بزرگ بومی تلفن های هوشمند هوشمند است که اکثریت قریب به اتفاق او را به یاد نمی آورد و رسانه های اجتماعی در آن وجود نداشت. نسل Z با تشکیل یک چهارم از جمعیت ایالات متحده و ۴۰ درصد از کل مصرف کنندگان تا سال […]