۱۰ نکته در مورد چگونگی استخراج در شغل بازاریابی دیجیتال

آیا تصمیم گرفته اید که آماده راه اندازی حرفه خود در بازاریابی دیجیتال باشید؟ جای تعجب نیست که یکی از صنایع در حال رشد است و سه برابر سریعتر از سرعت تولید ناخالص داخلی ایالات متحده رشد می کند و انتظار می رود این رشد ادامه یابد.

دیجیتال

دلایل زیادی برای این امر وجود دارد ، مهم این است که این یکی از ۱۰ حرفه برتر شغلی است که می تواند بدون مدرک شروع شود. بیشتر و بیشتر مردم درک می کنند که مهارت های لازم برای تبدیل شدن به یک بازاریاب موفق دیجیتال لزوماً در برنامه های سنتی و چهار ساله درجه تحصیلی تدریس نمی شود.

بنابراین چه ضروری است که یک بازاریاب دیجیتال موفق باشید؟ ۱۰ نکته زیر را برای برتری در حرفه بازاریابی دیجیتال خود بخوانید.

۱ ٫ هرگز یادگیری را متوقف نکنید

اگر عطش دانش شما محدود است ، پس همین جا متوقف شوید. این حرفه برای شما نیست. اگر می خواهید به عنوان یک بازاریاب دیجیتال در یک حرفه برتر باشید ، تحصیلات شما هرگز به پایان نمی رسد و این باید شما را هیجان زده کند. اگر تمایل شما برای یادگیری شما را از صبح از رختخواب خارج می کند و شما را در تمام طول روز رانندگی می کند ، در ادامه مطالعه کنید

شما می خواهید همه آنچه را که در مورد صنعت نوشته شده است توسط هر کسی که هر کسی است بخوانید. شما می دانید بهترین تأثیرگذار چه کسانی هستند و همه چیزهایی را که برای به اشتراک گذاشتن دارند جذب می کنند. صندوق ورودی شما پر از مطالب مفیدی خواهد بود که شما هر روز از آن هیجان زده می شوید.

همه روز ، هر روز ، شما در حال کار کردن و به اشتراک گذاری آن دانش خواهید آموخت.

۲ ٫ همیشه بدست آورید

مهارت های جدید ، ایده های جدید ، روندهای جدید ، دانش جدید. همانطور که خود را در معرض اخبار صنعت قرار می دهید و روشهای جدید یادگیری را کاوش می کنید ، مهارتهایی را که به طور مداوم به دست می آورید به کار می گیرید.

ایده

شما در حال به روزرسانی گواهینامه های خود هستید و رزومه خود را به روز می کنید. شما همیشه آماده عمل هستید. اگر راه جدیدی برای بازاریابی وجود دارد ، شما اولین نفری هستید که آن را امتحان کنید ، آن را عملی کنید و سپس گزارش آن را ارائه دهید.

شما از فن آوری جدید به عنوان توسعه بهره می گیرید ، و همیشه در جستجوی برنامه های جدید هستید که به خودکارسازی کسب مشتری کمک می کند.

۳ Brand با قرار دادن خودتان به عنوان یک متخصص ، نام تجاری شخصی خود را بسازید

اگر می خواهید به عنوان یک بازاریاب دیجیتال مورد توجه جدی قرار بگیرید ، پس باید نام تجاری شخصی شما در این زمینه حضور داشته باشد. کارفرمایان و مشتریان بالقوه می خواهند به جستجوی حضور آنلاین شما بپردازند ، و آنها انتظار دارند که دریابند که چه کسی آنلاین هستید ، نشان دهنده کاری است که می توانید برای آنها انجام دهید. داشتن پروژه های شخصی خود می تواند به دستیابی به این هدف کمک کند و چیزی برای نمایش به شما می دهد.

در چه کاری خوب هستید؟ زمینه های تخصص شما چیست؟ هر آنچه را به ذهن می آید بنویسید. حال به این فکر کنید که چگونه می توانید از آنچه می دانید برای کمک به دیگران استفاده کنید.

سه نوع محتوا وجود دارد که می توانید ایجاد کنید که شما را به عنوان یک متخصص قرار دهد:

محتوای همیشه سبز

“همیشه سبز” به این معنی است که همچنان مرتبط است. چیزی که می توانید از این پنج سال به بعد در آن به اشتراک بگذارید و اطلاعات همچنان با ارزش است.

مطالعات موردی

‘اثبات در پودینگ است ،” به اصطلاح. به مردم نشان دهید که آنچه را که شما گفته اید را انجام داده اید ، و چگونه این کار را انجام داده اید. هیچ چیز قانع کننده تر از شواهد واقعی و ملموس نیست.

کتاب

اگر دانش کافی برای نوشتن کتاب دارید ، این کار را انجام دهید. گفتن “من یک کتاب نوشتم” می تواند احساس خوبی به شما بدهد ، اما می تواند شما را به عنوان یک متخصص قرار دهد و اختیار خود را در مورد یک موضوع تأیید کند.

۴ Media از رسانه های اجتماعی غافل نشوید

اشتراک گذاری. اشتراک گذاری. اشتراک گذاری. هر چیزی که یاد می گیرید ، باید به اشتراک بگذارید. محتوای همیشه سبز؟ به اشتراک بگذارید ، و دوباره آن را دوباره به اشتراک بگذارید. مطالعات موردی؟ آنها را به اشتراک بگذارید کتاب نوشتی؟ به اشتراک بگذارید که همیشه! مدیریت رسانه های اجتماعی به خودی خود یک شغل تمام وقت است و باید استاد دامنه خود باشید.

فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر ، پینترست ، اسنپ چت ، وبلاگ و وب سایت شما باید همه اصول یک بازاریاب دیجیتال متخصص را مجسم کند زیرا این همان چیزی است که شما هستید. مردم به دنبال شفافیت هستند. آنها می خواهند بدانند که شخصیت آنلاین شما با ارزش های واقعی شما سازگار است. از رسانه های اجتماعی خود به عنوان ابزاری استفاده کنید تا تخصص خود را به جهانیان نشان دهید.

۵ ٫ شبکه

فقط به این دلیل که می توانید در لباس خواب خود از خانه کار کنید ، شما را از تماس با انسانهای دیگر معاف نمی کند. بخش بزرگی از بازاریابی دیجیتال شبکه های قدیمی و قدیمی است. و در حالی که می توانید با پیوستن به گروه های فیس بوک ، پیروی از رهبران صنعت ، و درگیر شدن با رسانه های اجتماعی خود ، بخشی از آن را به صورت آنلاین انجام دهید ، هنوز یک عنصر شبکه رو در رو وجود دارد که بسیار ارزشمند است.

۶ by با داشتن مشتری محترم ارزش خود را فراهم کنید

محتوا پادشاه است. هر آنچه را که آنلاین می خوانید باید توسط شخصی نوشته شود و اگر بتوانید فردی باشید که آنچه را می خواهد به مخاطب هدف ارائه دهد ، دیگر به این ترتیب بازخواهی بیشتری می کنند.

برای درک قیف فروش در دوره بازاریابی دیجیتال ، باید از مشتری خود شروع کنید. شناخت مشتری (یا “مخاطب هدف”) اولین قدم این روند است. وقتی فهمیدید که آنها چه کسانی هستند ، باید بدانید که چگونه می توانید به آنها کمک کنید.

شما درگیر ایجاد روابط هستید و باید آنها را پرورش دهید. آنها با قادر به پیش بینی نیازهای مشتری و ارائه راه حل ها قبل از بروز مشکلات ، آنها را به یاد می آورند و به شما وفادار خواهند ماند.

مشکلات

خبر خوب این است که معیارهایی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید و داده هایی را می توانید جمع آوری کنید تا به شما در درک همه مشتریان کمک کند.

۷ ٫ تحلیلی را درک کنید

برای برخی ، این ممکن است یک مهارت باشد که به طور طبیعی به دست نمی آید. همه از نظر ریاضی تمایل به دنیا نمی آیند ، و این اشکالی ندارد. لازم نیست برای به دست آوردن درک اساسی از تجزیه و تحلیل ، یک ریاضی باشید و دانش کمی در این زمینه می تواند خیلی طول بکشد.

درک اینکه چه اتفاقی می افتد وقتی افراد به وب سایت شما می آیند این است که چگونه موفقیت کمپین های خود را ارزیابی می کنید ، و ابزارهای تحلیلی به شما این اطلاعات را می دهند.

۸ J درک صنعت jargon

همه عاشق کلمات اختصاری خود هستند و بازاریابان دیجیتال نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اگر قصد دارید آن را به عنوان یک بازاریاب دیجیتال بسازید ، باید زبانه را بشناسید ، و این بدان معنی است که می توانید CTA را از یک CPC بشناسید. وقتی خود را در فرهنگ غوطه ور کنید ، خیلی طول نمی کشد که این امر به طور طبیعی اتفاق بیفتد ، اما با شروع کار ، ارزش آن را دارید که یک برگه تقلب برای مرجع تهیه کنید.

برگه تقلب اختصاری:

۹ Cert گواهینامه ها و گواهینامه هایی را به رزومه خود اضافه کنید

بین گواهینامه ها و گواهینامه ها تفاوت وجود دارد ، اما هر دو به شما در پیشرفت حرفه ای خود کمک می کنند.

صدور گواهینامه چیزی است که شما بعد از اتمام تعداد مشخصی از ساعتهای مورد نیاز برای یادگیری یا آموزش دریافت می کنید. این با موفقیت با گذراندن یک آزمون یا امتحان روی مطالب درسی بدست می آید ، بنابراین صلاحیت شما در منطقه را اثبات می کند.

گواهینامه چیزی است که شما بعد از شرکت در یک تجربه یادگیری ، مانند یک دوره دریافت می کنید. یک گواهینامه همیشه مبتنی بر شایستگی نیست و بنابراین ممکن است به اندازه کارفرمایان بالقوه اهمیت نداشته باشد. با این حال ، همه چیزهایی که به رزومه خود اضافه می کنید ، نشان از ارادت شما به یادگیری دارد و هر آنچه یاد می گیرید به شما کمک می کند تا برتری داشته باشید.

۱۰ ٫ فقط این کار را انجام دهید

به آنجا بروید و یک بازاریاب دیجیتال شوید. تمام اطلاعات جمع آوری شده خود را بگیرید و شروع به انجام آن کنید. اقدام مهم برای پیشرفت در این صنعت است و شما آماده هستید. شما یک رهبر جسورانه و تنظیم کننده روند هستید و هیچ کاری در راه صعود به بالا ندارید.

همانطور که مشاهده می کنید ، همه این نکات برای تعالی در حرفه بازاریابی دیجیتالی شما با یکدیگر همکاری می کنند تا به شما در ساخت یک سبد آنلاین برنده کمک کند – حضور آنلاین شما و میزان موفقیت اثبات شده. اگر فردی کاملاً با انگیزه و آماده برای شروع کار خود در یک حرفه ای هیجان انگیز هستید ، این ۱۰ نکته برای برتری در حرفه بازاریابی دیجیتال شما را در مسیر درست قرار می دهد.

ادمین

Next Post

صفحات فرود دستی که متقاعد می شوند ، رقم های چشم انداز خود را ضبط کنید

ی فوریه 9 , 2020
“ صفحه فرود شما در حال جذب مشتری های جدید است. بله ، این بازی شما را خراب می کند. چطور؟ خوب ، شما در مورد خودتان بیش از حد صحبت می کنید ، شما روشن نیستید ، خیلی سؤال می کنید ، صادقانه نیستید. من متنفرم از اینکه این […]