عشق به سئو؛ چه قدر به دنیای بهینه سازی وب علاقمند هستید؟

تا حالا به این فکر کردین دنیا که نه، بهتره بگیم صنعت تا چه حد جلو رفته و چقدر ای داره؟ راستش رو بخواین در طول پنج سال گذشته خیلی از اون چه فکرش رو می کنین بزرگ تر شده. یافته های زیرو رو کردن و گشتن های ایرونی به کنار؛ الان که شما مشغول مطالعه این مطلب هستین در هر ثانیه ۳.۵ میلیون نفر در حال جستجو مطلب در گوگل دور و بر و بهینه سازی محتوا هستن. باحال تر این که همزمان با این جستجو حدود سه برابر همین تعداد کاربر یعنی ۹.۱ میلیون نفر در هر ثانیه محتوا جدید و اطلاعات تازه در مورد در گوگل بارگذاری می کنن.
حال باید بزرگی این دنیا رو بهتر درک کنین. این دنیا عاشقان زیادی داره. تنوع موضوع باعث شده هر کاربری که تا دیروز تنها یه جستجوکننده کنجکاو در گوگل بوده امروزه با اصول و روش هدف دارای ابتدایی آشنا باشه و در این مورد کسب وکار جدیدی راه انداخته باشه. اما به هر حال خوب میدونیم که هر قابل اعتماد نیس.
بعضی از این آمار خواندنی در مورد علاقمندی مردم دنیا به رو در ادامه بخونین و بعد ببینین خودتون واقعا چه قدر به دنیا بهینه سازی وب علاقمند هستین.

آمار عشق و علاقمندی مردم جهان نسبت به سئو در سال ۲۰۱۷

۸۶۳ میلیون سایت در جهان هست که دست کم یه بار از واژه استفاده کردن. به جز سایتا شبکه های اجتماعی و سرویسای اشتراک ویدیو هم عقب نمونده ان. یوتیوب اعلام کرده ۱۶۴۰۰۰ ویدیو از کل محتوایی که تا کنون در این سرویس بارگذاری شده مربوط به مبحث و بهینه سازی وب هستن. مطمئنا خیلی از این ویدئو ها مربوط به معرفی و روش هدف دارای اون در سال ۲۰۱۷ هستن؛ چون با ورود به سال جدید معمولا اخبار جدیدی مربوط به منتشر می شه.
عاشق ترین مردم دنیا به سئو
شاید مردم لس آنجلس به دلیل فعالیت و زمینه کاری خود عاشق ترین مردم دنیا به و بهینه سازی وب باشن؛ اما هندیا نشون دادن با گذشت زمان نه فقط از علاقه اونا نسبت به کم نمی شه بلکه روز به روز عاشق تر هم می شن!
پس هند در رتبه اول، پاکستان و فیلیپین در رتبه دوم و سوم و آمریکا در رتبه چهارم از نظر علاقمندی مردم نسبت به جاذبه های قرار دارن.
روزای مخصوص سئو!
آمار باحال تری که دور و بر علاقمندی و عشق به سئو میان مردم دنیا منتشر شده نشون میده در طول سال ماه مارس و در طول هفته روز دوشنبه بیش ترین زیرو رو کردن و گشتن های مربوط به در گوگل انجام می شه.

ادمین

Next Post

قیمت‌گذاری در ۴P آمیخته بازاریابی

ش مارس 14 , 2020
قیمت گذاری محصول یه امر مهم و پیچیده س که نیازمند ایجاد تعامل بین اندازه عرضه و درخواست داره. هم اینکه در این بخش باید به این مسئله دقت کرد که ارزش واقعی محصول و هم اینکه ارزشی که خریدار واسه اون قائله خوب در نظر گرفته می شه. مثلاً […]